Live stream på fra IP CAM til player på ne~
Fra : EUK

Dato : 05-05-10 16:24

Hej NG

Problem der gør mig søvnløs.....

Jeg har et IP kamera jeg har sat op via min router og jeg kan kalde
den via ip adr. på HTTP internettet. Jeg kan taste min ip adresse +
og en fil adr. (http://188.228.33.196:8080/img/video.asf ) og taste et
object kode til en player (WMP el VLC )

VLC streamer det fantastisk flydende og det fungerer perfekt, men
mange har ikke axtive-x til VLC player, og jeg kan ikke få siden til
at kalde installationen - hvordan gør jeg det ?

WMP kender alle og den er enkel at aktivere, men streamningen kører
slet ikke - de viser bare et billede for så at stå og fylde bufferen
uden at frame skærmen! Jeg har googlet efter løsninger, men intet
hjælper!

Jeg er faktisk ligeglad om det er VLC Player el. WMP eller en hel
anden player, der streamer når bare det vil virke for den enkelte
bruger der går ind på siden!

Her er link til lidt player og kode jeg anvender - så hvis nogen gider
kigge på hvad jeg er ude i og måske vil gí et bud på hvad der er galt
- vil det hjælpe meget på min nattesøvn ....

http://www.mechtronic.eu/test.htm

Mvh.

Esben

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-05-10 18:46

Den 06-05-2010 00:23, EUK skrev:
> [...]
> kigge på hvad jeg er ude i og måske vil gí et bud på hvad der er galt
> - vil det hjælpe meget på min nattesøvn ....

Hej

For en ordens skyld ville jeg nok starte med at rette for
valderingsfej http://validator.w3.org/ finder 47 fejl.

Bortset fra det tænker jeg på, om man kunne bruge youtube som
videotjeneste - altså indlejre youtubeafspilleren på siden.

Eller måske gøre brug af HTML5 som internet Explorer dog ikke
under støtter endnu.

http://www.pcworld.com/article/191030/how_to_ditch_flash_and_stream_video_with_html5.html

Jeg må indrømme, at jeg ikke har erfaring med at stremae, og
jeg ved derfor ikke helt, hvad der kan lade sig gøre.

Ovenstående er derfor bare lige nogle idéer jeg har.