Stafetten????
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 01-05-10 17:49

Jeg er ikke så aktiv herinde, men læser med dagligt.

Men jeg kom til at tænke på om der var stemning for at kopiere
dk.kultur.musik og lave en stafet? Hvor een starter på dagens emne, som kan
være hvad-som-helst. Og andre byder ind med deres fortolkning af emnet, og
"vinderen" vælger næste stafet.

Jeg vil ikke lægge ud, men gerne deltage

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-05-10 09:28

On 01/05/2010 18:49, Pernille Højgaard wrote:
> [...]
> "vinderen" vælger næste stafet.
>
> Jeg vil ikke lægge ud, men gerne deltage

Et problem er at man ovre i dk.kultur.musik kan linke direkte til de
musikstykker man staffetterer, i fuld længde, efter man har fundet dem
på Youtube. Det kan slet ikke lade sig gøre med film, og dermed
forsvinder meget af det sjove.

Jeg har kun en eller to gange deltaget aktivt i musik-staffetten, men
har adskillige gange klikket på mange af links'ne for at høre hvad det
er for noget musik folk peger på; og altså i fuld længde og god
kvalitet, ikke bare uddrag, enkelte sekvenser, der måske er i ringe
kvalitet af en eller anden årsag (mange gange er Youtubes billeddel
forvrænget fordi aspektet er forkert, d.v.s. de afbildede personer er
for høje og for tynde, eller for lave og for brede).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org