Hotel muligheder i New York
Fra : JMN

Dato : 03-05-10 20:58

Hej i gruppen

Overvejer en lille overraskelsestur for fruen til NY til efteråret og søger
dermed erfaringer med hoteller.

Gerne centralt i byen eller 5-8 km fra centrum. Ikke luksus, men anstændigt
og rent.

Nogen der kan anbefale noget?

vh.
Jørgen

Fra : smiley

Dato : 04-05-10 05:14

On 04-05-2010 02:57, JMN wrote:
> [...]
> søger dermed erfaringer med hoteller.
>
> Gerne centralt i byen eller 5-8 km fra centrum. Ikke luksus, men

http://www.hotelchelsea.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_Chelsea
-max-

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 04-05-10 07:22

JMN skrev:

> Overvejer en lille overraskelsestur for fruen til NY til
> efteråret og søger dermed erfaringer med hoteller.
>
> Gerne centralt i byen eller 5-8 km fra centrum. Ikke luksus,
> men anstændigt og rent.

Jeg har kun været der én gang og boede rigtig godt
på Hotel Pennsylvania, 401 7th Avenue.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_Pennsylvania

--
Herluf :·)

Fra : JMN

Dato : 04-05-10 15:29

Hej med jer

Tak for gode svar.

Er det bare mig og min manglende viden om hotelpriser i NY eller er det bare
dyrt.
Siger jeg efter at have booket hotel i Budapest som er under halv pris ifht.
NY.

vh.
Jørgen

Fra : Naess

Dato : 07-05-10 12:02

> Er det bare mig og min manglende viden om hotelpriser i NY eller er det
> bare dyrt.
> Siger jeg efter at have booket hotel i Budapest som er under halv pris
> ifht. NY.

Hejsa,

I kan måske overveje privat logi eller leje af private lejligheder gennem
denne website :
http://www.airbnb.com/

Vi har feks. selv booket denne lejlighed til $125 :
http://www.airbnb.com/rooms/15727

--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

56 02'02,56 N, 12 36'16,24 E
http://www.pbase.com/naess
Test your Firewall and PC security :
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Fra : H@nsen

Dato : 05-05-10 22:34

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har kun været der én gang og boede rigtig godt
> [...]

Mit råd er godt nok et andet. Der er kun en god ting at sige om hotel
Pennsylvania, og det er at det ligger centralt. Der er ikke pænt og rent.
Malingen skaller af alle steder på badeværelset, kontakterne hænger ud af
væggene og personalet i receptionene er ugideligt. Selvom vi opgraderede til
club 500 (tror jeg det hedder) var værelset ikke meget bedre. Da vi klagede
over en vandhane som løb (Ikke dryppede, men løb) med varmt vand, gloede
receptionisten bare søvnigt på os og spurgte om det var noget der skulle
ordnes med det samme!!! Ja det synes vi jo som miljøbevidste borgere jo, men
den blev ikke ordnet i de resterende 12 dage vi boede på værelset. Jeg har
senere boet på hotel i Brooklyn og det er nogenlunde samme pris for et langt
bedre hotelværelse, men det tager så lige 30 minutter at komme ind med
subwayen til times square.

Fra : Armand

Dato : 04-05-10 11:42

JMN skrev:
> Hej i gruppen
>
> Overvejer en lille overraskelsestur for fruen til NY til efteråret og
> søger dermed erfaringer med hoteller.
> Nogen der kan anbefale noget?

Ikke hérfra.
Men du skal nok ikke lade det blive en ultimativ overraskelse, derved at
der skal udfyldes elektronisk personlig indrejseansøgning i god tid
inden afrejse!

--
Armand.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 04-05-10 11:55

Armand skrev:

> Ikke hérfra.
> Men du skal nok ikke lade det blive en ultimativ overraskelse, derved at
> der skal udfyldes elektronisk personlig indrejseansøgning i god tid
> inden afrejse!

De kan dog endnu ikke se, hvem der sidder bag skærmen

Fra : Armand

Dato : 04-05-10 11:59

Gert Krabsen skrev:

> De kan dog endnu ikke se, hvem der sidder bag skærmen

Til gengæld risikerer man nærmest at blive krydsforhørt i Immigration,
og snubler konen i noget dér (i forhold til hvad gemalen har skrevet)
risikerer man at ferien ikke bliver længere end retur-rejsen hjem

--
Armand.

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-05-10 14:48

On Tue, 04 May 2010 12:58:55 +0200
Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
> Immigration, og snubler konen i noget dér (i forhold til hvad gemalen
> har skrevet) risikerer man at ferien ikke bliver længere end

de 5-6 spørgsmål kan de fleste heldigvis svare nej til
(har netop selv været hele møllen igennem)

kim

Fra : C. Overgaard

Dato : 04-05-10 10:25

On 3 Maj, 21:57, "JMN" <vir...@ikke.dk> wrote:
> [...]
> dermed erfaringer med hoteller.
>
> Gerne centralt i byen eller 5-8 km fra centrum. Ikke luksus, men anstændigt

Jeg boede på Hotel Wolcott da jeg løb New York Marathon i 1993. Det
ligger i Midtown og koster 150$ pr. nat. Morgenmaden indtog jeg på en
morgenmadscafeteria et par gader derfra. Denne kan jeg dog ikke finde
på Google Street View: http://www.wolcott.com

Mvh
Carsten Overgaard

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-05-10 18:29

On Tue, 04 May 2010 18:55:52 +0200
Gert Krabsen <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote:

> Ja, jeg morede mig meget over, bl.a. at skulle svare på, om formålet
> med rejsen var at foretage kriminelle aktiviteter..
>
> Gad vide om de har en statistik over, hvor mange der svarer ja?

Ja de spørger jo nærmest direkte "er du terrorist" "vil du lave
ballade".

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-05-10 22:13

"JMN" <virker@ikke.dk> wrote in message

> Gerne centralt i byen eller 5-8 km fra centrum. Ikke luksus, men
> anstændigt og rent.

Hilton Garden Inn Tribeca var vi rigtig godt tilfredse med for en måned
siden. Alt virkede perfekt. Havde jeg kunnet tage sengen med hjem, havde jeg
gjort det - meget bedre end det gamle skidt herhjemme......

50 meter fra trappen ned til subway'en. Halvvejs mellem sydspidsen af
Manhattan og Times Square. Tæt på Chinatown m.m.

Husk, man kan ikke være tæt på alt i New York - centrum er simpelthen for
stort.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 05-05-10 11:10

JMN skrev:
> [...]
> søger dermed erfaringer med hoteller.
>
> Gerne centralt i byen eller 5-8 km fra centrum. Ikke luksus, men

Jeg bestilte hotel i Baton Rouge via Expedia for nogle måneder siden og
fik et meget bedre tilbud end hotel.com, booking.com m.fl.

Efterfølgende 3 bookinger i Frankrig, Italien og Tyskland i april gav
også god og pålidelig service til lav pris. Endog i München, mens mange
var strandet - eller på vej hjem med tog som jeg selv.

I alle 4 tilfælde levede hotellerne op til forventningerne.

Bjarne

Fra : JMN

Dato : 08-05-10 15:21

Tak til alle forslag. Det er vel først nu jeg skal i arbejdstøjet

vh.
Jørgen