Velo solex
Fra : llycke@gmail.com

Dato : 02-05-10 14:15

Jeg har netop købt en velo 3800 og en velo 5000, jeg sørger lidt gode
råd fra folk til opstart af motor hvilken olie bruger i at blade med,
hvilket blandingsforhold. Jeg har fundet hjælp til indstillig af
tænding. video guide ville være dejligt eller andet materiale jeg kan
sidde og kigge igennem.

Jeg bruger boremaskine til at tørne motoren igang.

hvilke arme/håndtag skal stå i hvilke positioner,

Fra : Leif

Dato : 03-05-10 15:06

<llycke@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Prøv lige at skrive til ham her - han er en ægte velo mand.

velosolex3800.

Mellem velo og solex skal der jo være det lille grimme tegn
og til sidst de alm. to tegn for vor land.

Mvh, Leif

Fra : llycke@gmail.com

Dato : 03-05-10 09:06

On 3 Maj, 16:06, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:
> [...]
>
> velosolex3800.
>
> Mellem velo og solex skal der jo være det lille grimme tegn
> og til sidst de alm. to tegn for vor land.

Mange tak, jeg har fået svar fra ham og fundet nogen gode råd.