Tilladelse nægtet
Fra : Kurt G

Dato : 03-05-10 07:39

Jeg har i en fil med funktioner følgende linier:

filespec = Server.Mappath("/TEST/VisBilledeNr.txt")
Set f = fso.OpenTextFile(filespec,2)

Når det kører på nettet hos min udbyder, fungerer det fint, men når jeg vil
bruge IIS og localhost får jeg besked om, at tilladelse er nægtet i den
sidste linie.
Jeg kan tilsyneladende ikke med IIS og Localhost få tilladelse til at skrive
til filen!

Er det indstillinger i IIS og hvor kan jeg evt. ændre disse indstillinger?

Mvh Kurt

Fra : Christian Kragh

Dato : 03-05-10 10:59

> [...]
> skrive til filen!
>
> Er det indstillinger i IIS og hvor kan jeg evt. ændre disse indstillinger?

Prøv at højerklikke på mappen wwwroot og se om der er tilladelse til
IIS_IUSRS.

Christian

Fra : Kurt G

Dato : 03-05-10 20:34

"Christian Kragh" <tursoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at højerklikke på mappen wwwroot og se om der er tilladelse til
> IIS_IUSRS.
>
> Christian
Nu er jeg i tvivl!
Er det den mappe på mit c-drev, hvor jeg har koderne til hjemmesiden
liggende?
Stien til siderne er hos mig:
c:\Inetpub\TEST\TEST2\.......

Mvh Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 03-05-10 21:17

KLIPPET

> Nu er jeg i tvivl!
> Er det den mappe på mit c-drev, hvor jeg har koderne til hjemmesiden
> liggende?
> Stien til siderne er hos mig:
> c:\Inetpub\TEST\TEST2\.......
>
> Mvh Kurt
Jeg fandt ud af det.
Ved med Explorer at højreklikke på "Inetpub" og sætte skriverettigheder på
alle underliggende filer kom det til at virke!
Tak for hjælpen.

Mvh Kurt