index.html vises ikke i explorer - Siden e~
Fra : Roedkaelken

Dato : 03-05-10 09:44

index.html vises ikke i explorer - Siden er blank og der står
blot UDFØRT i bunden af siden.
Mit website har fungeret upåklageligt i flere år, men nu kan
index siden ikke ses længere.
Har prøvet at slette index.html i Front Page (havde forinden gemt
index siden under andet navn) samt fjernet den fra File Zilla og
herefter gemt den som index.html igen og uploadet den påny. Men
det løste ikke problemet.
Jeg kan godt se alle undersider, når jeg skriver deres fulde navn
i menulinien.

Håber nogen kan hjælpe mig.
De bedste hilsner fra
Rodekalken

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 03-05-10 09:49

Roedkaelken skrev:
> [...]
> det løste ikke problemet.
> Jeg kan godt se alle undersider, når jeg skriver deres fulde navn

Et link til siden/domænet ville hjælpe svært
på diagnosticeringen.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Mette Olin

Dato : 03-05-10 11:18

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Et link til siden/domænet ville hjælpe svært
> på diagnosticeringen.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
> Jørgen Farum Jensen
> Håndbog i webdesign: http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
> Webdesign med stylesheets: http://webdesign101.dk/cssbog/

> JO naturligvis - kommer straks ....
Hjemmesiden:
http://www.trinegadebergfan.dk
(eks. på en af undersiderne
http://www.trinegadebergfan.dk/_0_trine_revy_2010_Soenderborg_Sommer_R
evy.htm)

Fra : Roedkaelken

Dato : 03-05-10 11:24

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-05-10 12:12

Roedkaelken <roedkaelken@gmail.com> skrev :

>index.html vises ikke i explorer - Siden er blank og der står
>blot UDFØRT i bunden af siden.

Fordi du har skrevet, at den ikke må vises.

body{visibility: hidden; }
betyder, at siden bliver skjult/ikke vist.

PS.
Gør dine brugere en stor tjeneste, fjern:

<script language="JavaScript1.1" type="text/javascript">
function right(e) {
if (navigator.appName == 'Netscape' &&
(e.which == 3 || e.which == 2))
return false;
else if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' &&
(event.button == 2 || event.button == 3)) {
alert("© www.TrineGadebergFan.dk - Kopier ikke!");
return false;
}
return true;
}
document.onmousedown=right;
document.onmouseup=right;
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEUP);
window.onmousedown=right;
window.onmouseup=right;
// End -->
</script>

Det er kun til irritation og beskytter ikke noget som helst.

Jeg håber da heller ikke, at du har tænkt dig at ha' noget lyd på
siden (<bgsound src="lydfil.xxx" loop="-1">).
Det er meget irriterende, mange sidder og lytter til musik eller
radio, mens de surfer og så kommer der lige pludselig noget helt
andet end man har bedt om.

--
Kerim

Fra : Roedkaelken

Dato : 03-05-10 12:47

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Fordi du har skrevet, at den ikke må vises.
>
> body{visibility: hidden; }
> betyder, at siden bliver skjult/ikke vist.

>1000 TAK for det meget fine svar (jeg er ny bruger herinde)
- Skal jeg fjerne hele teksten med tegn osv.
body{visibility: hidden; }

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-05-10 13:03

Roedkaelken <roedkaelken@gmail.com> skrev :

>- Skal jeg fjerne hele teksten med tegn osv.
>body{visibility: hidden; }

Ja.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Roedkaelken

Dato : 03-05-10 13:17

SUPER!!
Hvor er jeg glad.
Nu kan jeg se siden, NÅR jeg skriver HELE sidens navn, altså
index.html efter skråstregen.
Det vil jo så sige, at man ikke bliver henvist direkte til siden.
Kan jeg mon også få hjælp til dette?
På forhånd tusind tak

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-05-10 13:43

Roedkaelken <roedkaelken@gmail.com> skrev :

>Nu kan jeg se siden, NÅR jeg skriver HELE sidens navn, altså
>index.html efter skråstregen.

http://www.trinegadebergfan.dk/ virker fint her.

Det er sikkert din browsers cache, der driller.

Prøv at brug opdaterfunktionen i din browser [F5].

Fra : Roedkaelken

Dato : 03-05-10 14:39

Det er sikkert din browsers cache, der driller.
Prøv at brug opdaterfunktionen i din browser [F5].

> FANTASTISK ....
NU virker det hele.
Kendte ikke til brugen af F5, men du har reddet min dag.
1000 1000 TAK
Sikke et GODT forum.

De bedste hilsner fra
en GLAD
og ny bruger
Mette / Roedkaelken

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 15:55

"Roedkaelken" <roedkaelken@gmail.com> skrev i
meddelelsen
> [...]
> [F5].

> NU virker det hele.
> Kendte ikke til brugen af F5, men du har reddet

De fleste er villige til at hjælpe herinde - folk
som Kerim og Jens Peter Karlsen er faktisk ret
dygtige til sådan noget og de hjælper gerne. Væn
dig til at J.P.Karlsen oftest skriver oven over
spørgsmålet. Jeg er personlig græsk katolsk
omkring dette, og støtter ham i at han naturligvis
må skrive som han lyster, da hans svar er meget
professionelle, men andre kan ikke fordrage det og
henviser til diverse vejledninger om "den gode
måde at skrive på". Så længe du er ny så lad dig
ikke distrahere af den slags fnidder - man kan få
oceaner af tid til at gå med den slags. Skriv
under svaret når du modtager et du vil kommentere,
så undgår du alle problemer. Skriv også gerne hver
gang at du er ny. Det plejer at hjælpe gevaldigt.

Lad mig lige bemærke at der er også andre her der
er rigtig gode til hjemmesidefabrikation, men jeg
nævnte de to jeg har læst mest.