Chrome - Zoomfunktion
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-10 03:58

Hejsa i gruppen

jeg har tidligere søgt på nettet om, om der fandtes en zoom funktion i
Chrome browseren, dog uden held. I hjælpe funktionen i chrome, kommer
der heller ikke noget op med zoom som søgning..
Men her idag, fik jeg trykket på et eller andet ved et "uheld" og der
blev siden pludselig zoomet ind... Når man trykker på et andet
faneblad er der ikke zoom på...

Det var et eller andet nede ved CTRL i ventre hjørne jeg fik trykket
på.. Nogen der ved hvordan funktionen bliver aktiveret/deaktiveret?

Mvh. Bjarke

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 02-05-10 11:08

Den 02-05-2010 11:58, Bjarke Hansen skrev:

> Det var et eller andet nede ved CTRL i ventre hjørne jeg fik trykket
> på.. Nogen der ved hvordan funktionen bliver aktiveret/deaktiveret?

Jeg kender ikke den "autoriserede" måde, men man kan jo altid zoome ved
at holde Ctrl-tasten nede, mens man drejer med scrollhjulet på musen.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-10 05:27

On 2 Maj, 12:08, Philip Nunnegaard <nunnenos...@hitsurf.dk> wrote:

> Jeg kender ikke den "autoriserede" måde, men man kan jo altid zoome ved
> at holde Ctrl-tasten nede, mens man drejer med scrollhjulet på musen.

Ahh ok, jamen mon ikke det er den auroriseret måde hehe

takker

Fra : Ralph Køster

Dato : 02-05-10 18:26

CTRL + og -