IE8 blokerer for menu i javascript?
Fra : per andersen

Dato : 30-04-10 09:11

Jeg er ved at forny min hjemmeside og er i gang med at bruge Sothinks
DHTMLmenu, der anvender javascript 1.2
Disse menuer kan fint afspilles i Chrome og Firefox, men IE8 kommer
med advarsler hver gang, og man skal godkende - ikke ligefrem smart,
hvis man vil have nogen til at læse hjemmesiden!
Det undrer mig, da jeg mener, at IE8 ikke normalt blokerer??

mvh per

Fra : per andersen

Dato : 30-04-10 09:32

Jeg har vist fundet svaret selv:
Det skyldes formentlig, at jeg har kørt html-filen direkte fra min
harddisk - når jeg har uploadet den er der ikke problemer.