Aktivt Panser!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 12:49

Er begyndt at indtage Astaxanthin og Pycnogenol,
fordi det havde jeg lyst til(begge to antioxidanter)
bruger C-Vitamin så de ikke bliver brændt af for hurtigt
og den tunge Magnesium!

Høj effektive Antioxidante(og halvdyre) bliver opbrugt hurtigt af frie radikaler!
(giftstoffer grimme metaller og andre ting)

Astaxanthin krydser blodbane barrieren og virker i hjernen!(det gør melatonin også)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 13:51

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det har jeg så gjort i en uges tid! Astaxanthin og Pycnogenol!

Btw..Det er sjovt så mange Engelske og Tyske Forummer der omtaler
Psykiatres Børn i Danmark(Deres Biologiske Efterkommere) Som
"Genetically Unviable dvs sterile elle defekte" jeg kom bare til at tænke på det!(Anti-Oxidanter og
Giftstoffer) , Håber at det ikke er sandt eller nogensinde bliver det!(sikke da et mareridt)

Det kan være det er på grund af deres arbejde?
Godt jeg ikke har det problem!

Hvad var det med en bilbombe ude i Viborg for en del år siden?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 14:24

> [...]
>
> Det kan være det er på grund af deres arbejde?
> Godt jeg ikke har det problem!
>
> Hvad var det med en bilbombe ude i Viborg for en del år siden?

Det kan da godt være at det er på tide at avle noget afkom!
Ellers også vente et par år!
Jeg kunne sikkert gøre nogen pæne nogen!
http://img217.imageshack.us.nyud.net/img217/9971/250473peternicolaysen1bc.jpg
bagerste række ved siden af hende den sorthårede(lyshåret krøller)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 15:08

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Her er nogle flere(også postet på Jubii)

http://img217.imageshack.us.nyud.net/img217/7915/250473pnicolaysensister.jpg
Jeg tror min søsters ben eller storetå blev skadet, kørte galt med en kælk i Sverige
(avis billede fra da jeg var 4år)

(jeg har på fornemmelsen at Bjørnholts sadister har set det her, og brugt det som en
undskyldning, jeg lagde først mærke til det for et halvt år siden
(mit venstre håndled har været brækket)
hvis jeg havde forsvaret mig havde det været venstre underarm, og hvis jeg havde slået ud efter
nogen havde det været højre håndled) -hvilket betyder min familie er rodbehandlet i hjernen-
(ellers havde de ikke set billedet)

Og mit efternavn staves Nicolaysen!

Og der blev hentet minder ud af mit hoved hvor jeg fik fingerne i klemme i Nakskov som teenager
(men det er heller ikke derfra)

Og der kræves en hel del for at brække mit håndled
(det er gjort mens jeg sidder og ikke kan bevæge mig)

http://img145.imageshack.us.nyud.net/img145/9573/250373pnicebearballerup.jpg

Fritidshjem(avisbillede)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 15:22

> [...]
> (men det er heller ikke derfra)
>
> Og der kræves en hel del for at brække mit håndled
> (det er gjort mens jeg sidder og ikke kan bevæge mig)

Man kan se på billedet fra fritidshjemmet i Ballerup at mit håndled ikke er ødelagt eller skadet!
(krøllet hår,forgrund højre side af billedet)

Det er typisk for forræderene
(og de er forrædere "programmering af vælgerne i et Demokrati til at stemme DF")
at bruge sadister går jeg ud fra!

For slet ikke at tale om tortur video´en "hvor jeg fik besked på at sige at:
"jeg vil kneppe nogen med en hund" der senere blev vist i et program med
sjove hjemmevideoer(folk sidder og skriger af grin af et programmeret og bedøvet/drugged)
tortur offer! Fordi hvis jeg ikke kan lide DF, så vil jeg åbenbart kneppe kvinder med muslimske
hunde.(indtil videre har det taget mig 12år at vågne op, min far er blevet myrdet og jeg forsøgt
givet skylden,
og jeg er blevet tvunget til at påstå at jeg har slået min biologiske mor, for at redde hendes liv)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 16:43

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bd844b1$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg er så træt af de vanvittige, at altid skulle "gå under radaren" for at undgå dem, jeg ved sku
ikke hvorfor jeg altid har virket som en magnet på dem, Selvkontrol? Stabilitet?

Jeg har lyst til at stikke dem et par hovedet, istedet for at gå og være venlig over for dem
og lade dem forklare ting, som jeg "ved" i forvejen sådan at de ikke anser sig selv for at være de
idioter de i virkeligheden er!(hele ens liv kan blive ødelagt af det)

Og Bjørnholt er bare en Sindsyg med en kittel når det kommer til stykket, en sindsyg sadist der er
sat til at holde øje med andre vanvittige, med truslen om at han ikke må tortere og bedøve folk
(velvidende at det ødelægger hjernen) hvis de ikke er under kontrol!

Psykiatrien er bare et magtværktøj!(de helbreder ikke) - lægestanden helbreder, Psykiatrien gør
ikke! Og i Danmark er de bestukket og afpresset på grund af deres perversioner indtil de sindsyge er i
Tinget(DF)

Og hvis man har været uvågen i 12år. og siger fra, og stikker nogen et par på hovedet, selv i
selvforsvar! (så er man bare en voldelig vanvittig)

Jeg har altid vidst DF er sindsyge, man kan se det på dem, jeg har måtte undgå vanvittige hele mit
liv, lige fra 2.klasse!(hjernen bliver trænet til det, lige fra psykopat ungen Christian, til den
magtgale Sadist Bjørnholt der render rundt og leder efter nogen han kan få lov til at
tortere/programmere/gøre uvågne og vågne op 12år senere og sige de er bare nogle vanvittige!

(Sadister er de bedste bedragere i verden! Der er ingenting de ikke vil lyve om, manipulere og
stjæle for at komme til at tortere folk, de er ligesom junkier der ikke bliver påvirket af narko! Og hvis de har
torteret nogen, så må deres kilde til ofre absolut ikke ødelægges og ofrene må absolut ikke hævne sig ifølge
dem/sadisterne!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-04-10 18:02

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bd857ac$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Btw. Hvor tror i udtrykket stammer fra, der er i brug overalt i
den Engelsktalende verden: Tool?

DF/Chimpanserne er begyndte at bruge værktøj
http://news.nationalgeographic.com/news/2004/10/1006_041006_chimps.html
(Det vækker vild begejstring hos Biologerne, problemet er bare at så ødelægger de ting!)

De ringer bare til folk og siger de har fundet en sindsyg, efter de har gjort nogen sindsyge!
Det er ligesom at ringe til blikkenslageren når vandhanen er blevet ødelagt!
(kvinderne har gjort det i lang tid, hvis mænd er rasende nok på deres kone til at slå hende,
så er der en grund-I må aldrig undervurdere jeres underbevidsthed når den fortæller ting, bevidstheden
ikke vil have er rigtige- hvis i vil have et godt liv - Islam!)