Overnatning i Amsterdam
Fra : JKD

Dato : 27-04-10 15:23

Vi skal en tur til Amsterdam i maj og leder efter et sted at bo i 2
nætter. Vi er 2 voksne og et barn på 1 år. Vi har hørt, at området De
Jordaan skulle være et godt sted at bo. Vi har spurgt på nogle
hoteller i området, men alt er optaget. Vi vil betale max. 100 Euro
pr. nat.
Er der nogen, der kan anbefale et hotel, hostel, privat overnatning
eller andet i Amsterdam?
Jens.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-10 23:05

"JKD" <jens.k.dall@mail.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Vi har nogle gange booket via http://www.transavia.com/hv/da-DK/hoteller
Der kan man finde hoteller i alle prisklasser.

Kurt

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-04-10 13:00

"JKD" <jens.k.dall@mail.dk> wrote in message
[...]

Jeg har boet i telt her.

http://www.campingzeeburg.nl/

De har også hytter mm.

Der går busser og skinne bus til amsterdam, og det tager så vidt jeg kan se
omkring 10 min. at komme til centrum.
(og man kan leje cykler)

p.s. (Det er ikke røgfri camping (på teltpladsen) , hvis i forstår hvad jeg
mener)

Bjarne K.

Fra : karsten

Dato : 28-04-10 14:06

On 28 Apr., 13:59, "Bjarne K." <n...@niet.ik> wrote:
> [...]
> (og man kan leje cykler)
>
> p.s. (Det er ikke røgfri camping (på teltpladsen) , hvis i forstår hvad jeg

Jeg har boet her med mine 2 børn...
http://www.barangay.nl/
Det er 2 bøsser der har det.. de er rigtig søde - og hold da op en
oplevelse for ungerne...

Karsten

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-04-10 08:15

"karsten" <karstenhou@gmail.com> wrote in message
> [...]

> Jeg har boet her med mine 2 børn...
> http://www.barangay.nl/
> Det er 2 bøsser der har det.. de er rigtig søde - og hold da op en

Ok, men det var nu Jens der efterlyste overnatnings muligheder.

Bjarne K.

Fra : karsten

Dato : 09-05-10 12:48

On 29 Apr., 09:15, "Bjarne K." <n...@niet.ik> wrote:
> "karsten" <karsten...@gmail.com> wrote in message

> Ok, men det var nu Jens der efterlyste overnatnings muligheder.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Ikke forstået - Det var da et forslag til en overnatning.. endda i i
Jordaan kvarteret.
Vi boede i en lejlighed tilknyttet hotellet - lige rundt om hjørnet...
og så var det billigt og super centralt.

Venlig Hilsen
Karsten

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-05-10 22:11

"karsten" <karstenhou@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ikke forstået - Det var da et forslag til en overnatning.. endda i i
> Jordaan kvarteret.
> Vi boede i en lejlighed tilknyttet hotellet - lige rundt om hjørnet...
> og så var det billigt og super centralt.

Ikke noget stort problem, men du svarer mig på et spørgsmål, der er stillet
af Jens.

(Ikke at jeg tror, at Jens nogensinde har læst nogen af svarene.)

Bjarne K.