gps tracking
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 26-04-10 20:26

jeg har bemærket man kan få en gps tracking til sin knallert. og skal til at
sætte min i stand og vil så undgå folk stjæler den. kan nogle anbefalde en
gps tracking. og de fleste holder kun strøm 48 timer, men den må godt kunne
holde strøm længere tid hvis det er

kim

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5062 (20100426) __________

http://www.eset.com

Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 15:54

De 48 timers standby er noget jeg fik afvide af en som sælger dem.
Men du kan jo tilslutte den til scooterens batteri så den har strøm i
længere tid.

Der er også denne her med 1 års levetid kaldet Microtracker EPS2 :
http://www.microtracker.dk/?m1=mt_order