Lovprisning af en lille scifiperle
Fra : Mr. D

Dato : 25-04-10 15:20

Infestation

Hvis du kun er til store Hollywoodproduktioner med store skuespillernavne og
store budgetter, så er dette ikke noget for dig ...
.... men jeg - det være sig mig personligt - synes, at Infestation er en god
og sjov lille scififilm, som beviser, at man i dag med mindre budgetter og
mindre kendte skuespillere, godt kan skabe en udmærket film, hvis man har en
ide og en god historie.

Infestation formår at skabe sit eget troværdige ( ) univers, har
karakterer, man indlevende kan føle sympati med, en god (læs traditionel
creep-) historie, og en ordentlig portion selvironi, der ikke på noget
tidspunkt tager overhånd.

Jeg synes, den skal ses

Simon

Fra : Optimus Prime

Dato : 26-04-10 07:22

Mr. D skrev:
> Jeg synes, den skal ses

Er set og er helt enig... Det er en sjov lille film, som helt retfærdigt
sammenlignes med fx Eight Legged Freaks

Fra : Steen

Dato : 26-04-10 16:38

In article <4bd44f87$0$275$14726298@news.sunsite.dk>,
"Mr. D" <sigri@detiparantesenemail.dk> wrote:

> [...]
> karakterer, man indlevende kan føle sympati med, en god (læs traditionel
> creep-) historie, og en ordentlig portion selvironi, der ikke på noget

Tak for info, det er noget som jeg skal have kigget efter

Fra : Kim2000

Dato : 27-04-10 13:34

"Mr. D" <sigri@detiparantesenemail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> karakterer, man indlevende kan føle sympati med, en god (læs traditionel
> creep-) historie, og en ordentlig portion selvironi, der ikke på noget

Traileren ser god ud, men sci-fi???

Fra : Mr. D

Dato : 11-05-10 19:50

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Traileren ser god ud, men sci-fi???

Monster? Minster? Creep? Hvad hedder genren?
Simon

Fra : Kim2000

Dato : 11-05-10 20:00

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Monster? Minster? Creep? Hvad hedder genren?
> Simon

Gyser eller horror ville jeg kalde det.