Genskabe en ødelagt disk
Fra : EuroCom Data Aps

Dato : 26-04-10 00:37

Vi søger et program der " hvis man er heldig" kan gendanne og/eller
genetablere total tabte data fra en LAN ekstern HD disk.
Selv hvis man af dumhed sletter alt på disken eller en virus ødelægger
dataerne, selv hvis diskens partitioner beskades.
Prisen på programmet er ligegyldig. Søger det bedste af alle programmer. Da
det er i erhvervsøjemed og mit firma skal sælge programmet og mit firma skal
sælge programmet hvor så vi skal have en del i avance for at sælge det. Så
skal programmet være så dyrt som mulig. For den eneste måde man lære
vigtigheden af at lave backup er tilsyneladende at ramme dem på pengepungen
ved at anskaffe sig et sådan program plus den tid min tekniker skal bruge i
at genskabe dataerne.
Af de oplysninger jeg har er der tale om en disk på ca 500 GB og diskens
brugte plads er omkring 100 GB
Lykkes opgaven eller ej er firmaet villig til at betale mellem 40 til 100
tusinde kroner, bare for selve programmet og vores forsøg på en
reetablering.
Kender nogen navnet på et sådan program og prisen for en firmalicens ?
Hvilket program benytter eks Politiet hvis de står for samme opgave som vi
er stillet overfor ?
Mvh Rasmus Tandrup EuroData Aps

Dette enme er postet i dk.edb.sikkerhed, dk.edb.sikkerhed.virus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-04-10 06:43

Den 26-04-2010 06:37, EuroCom Data Aps skrev:
> Vi søger et program der " hvis man er heldig" kan gendanne og/eller
> genetablere total tabte data fra en LAN ekstern HD disk.

Dem er der mange af.

> Da det er i erhvervsøjemed og mit firma skal sælge programmet og mit
> firma skal sælge programmet hvor så vi skal have en del i avance for at
> sælge det. Så skal programmet være så dyrt som mulig.

Lugter vi troll? Eller bare useriøs forretningsmand?

Nå, men jeg vil foreslå PC inspector:
http://www.pcinspector.de/default.htm?language=1

Og så vil jeg håbe, at hvis der er tale om et ægte indlæg,
at den pågældende kunde hurtigt vil finde et mere seriøst og
kompetent firma til at løse sine computerproblemer.

> Dette enme er postet i dk.edb.sikkerhed, dk.edb.sikkerhed.virus

FUT sat til sikkerhedsgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Max

Dato : 26-04-10 14:00

Hej Kim

> Lugter vi troll? Eller bare useriøs forretningsmand?

Det ligner en meget dårlig kamufleret gang spam på usenet,
ingen tager vel et firma der henter sin ekspertise på usenet seriøst .

Max

Fra : TGJ

Dato : 26-04-10 20:53
Fra : Thø

Dato : 28-04-10 20:08

On 26-04-2010 21:52, TGJ wrote:
> http://www.ibas.dk

Enig! - Jeg har aldrig handlede med dem, men de har solgt data-recovery
i 100 år, og lever stadigt - Så noget må de kunne...

--
Thø

Fra : Infinity

Dato : 29-04-10 00:01

TGJ wrote:
> http://www.ibas.dk
>
> /Thomas

Nej da - brug EuroCom Data Aps - de ved hvor de skal spørge, når de ikke kan
finde ud af bruge Google...

--
/Infinity

Fra : Infinity

Dato : 29-04-10 00:03

EuroCom Data Aps wrote:
> [...]
> tilsyneladende at ramme dem på pengepungen ved at anskaffe sig et
> sådan program plus den tid min tekniker skal bruge i at genskabe

Genialt, vi laver research'en og du tjener pengene.

--
/Infinity

Fra : TGJ

Dato : 30-04-10 17:07

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Tænkte jeg også, men det var simpelthen så griner, at jeg lod mit gode
hjerte løbe af med mig

/thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-10 12:32

TGJ wrote:

> Tænkte jeg også, men det var simpelthen så griner, at jeg lod mit gode
> hjerte løbe af med mig

Eller det er en der har set sig sur på omtalte firma, og så lige laver lidt
"reklame".

--
MVH. N_B_DK