IE8 melder nu Certifikatfejl på flere kend~
Fra : Paul-J

Dato : 24-04-10 22:43

Uden at jeg har ændret noget er IE8 pludselig begyndt at melde Certifikatfejl på
telia.dk, onfone.dk, bibob.dk, telsome.dk m.fl.
Stederne anmeldes som meget farlige....Men der er mulighed for at fortsætte ind på
siderne alligevel (med adressen dramatisk malet rødt.)

Det forekommer ikke på firefox.

Har fået svar fra bibob support : 'det må være en fejl på din computer'.
Men det forkommer på alle familiens computere: 3 bærbar + 2 stationære, som alle kører
XPsp3

???

Fra : Lars

Dato : 24-04-10 23:33

On Sat, 24 Apr 2010 23:43:05 +0200, "Paul-J" <getpaul@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>Men det forkommer på alle familiens computere: 3 bærbar + 2 stationære, som alle kører

Får ingen fejl med IE8 på bibob.dk.

--
Lars