Facebook
Fra : Svend Erik

Dato : 22-04-10 21:05

Hjælp! Hvordan bliver jeg slettet fra facebook - jeg vil helt ud af det så
andre ikke kan se at jeg har været oprettet - men kan ikke finde ud af
hvordan. På forhånd tak.
Sv.Erik

Fra : Mads

Dato : 22-04-10 21:26

On Thu, 22 Apr 2010 22:05:14 +0200, "Svend Erik" <sv.erik@get2net.dk>
wrote:

>Hjælp! Hvordan bliver jeg slettet fra facebook - jeg vil helt ud af det så
>andre ikke kan se at jeg har været oprettet - men kan ikke finde ud af
>hvordan. På forhånd tak.
>Sv.Erik

Forkert gruppe

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-10 18:13

On 22/04/10 22.05, Svend Erik wrote:
> Hjælp! Hvordan bliver jeg slettet fra facebook - jeg vil helt ud af det så
> andre ikke kan se at jeg har været oprettet - men kan ikke finde ud af
> hvordan. På forhånd tak.
> Sv.Erik

Forkert gruppe, men når det nu er weekend:
http://tinyurl.com/32wjm8a

--
Mvh.
Anders Sørensen