Salmiak
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-04-10 20:16

Efter at have skyllet min bihule med en saltvandsopløsning
(ligget med hovedet nedad et par minutter og fyldt bihulen op)

Lugter jeg Salmiak?(lugten forsvandt efter et minuts tid!)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-10 12:51

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev

> Lugter jeg Salmiak?(lugten forsvandt efter et minuts tid!)
> --

Ammoniak? ?

Hygiejne?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 21:46

"Firstname Lastname" <None> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev

> Ammoniak? ?
>
> Hygiejne?

Skyller næsten hver dag lige nu med saltvandsopløsning, pga noget
hypnose/emdr (hvem ved hvad de har proppet der op)
Har fået 2 læger til at kigge og de mener ikke at der er noget galt
deroppe og jeg har ikke nogen grund til ikke at stole på dem!

Men jeg har haft problemer med ørene i et stykke tid!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 21:53

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> deroppe og jeg har ikke nogen grund til ikke at stole på dem!
>
> Men jeg har haft problemer med ørene i et stykke tid!

Der er også lidt pectasol i det jeg skyller med og nogle nelliker
har haft ligget i blød i vandet!
(fjerner grimme tungmetaller/støv, hvis der er noget og er
desinficerende)