Skærme
Fijala 3554
Hvor finder man et nyt hjem til en Sony GD~
Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 22-04-10 00:23

Findes der er hjem til gamle super CRT skærme?

Efter at havde købt en Dell U2711, så er der ikke længere plads på mit
skrivebord og jeg har forsøgt, at finde et sted hvor nogen vil være
glade for den uden nogen har reageret.

Er det helt slut for CRT skærmene, eller har i et bud på et fora hvor
der kommer mulige brugere?

Mvh
Bruno

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-04-10 00:39

On Thu, 22 Apr 2010 01:22:42 +0200, "Bruno, Copenhagen - Denmark"
<dont_use_this@adress_ever.invalid> wrote:

>Er det helt slut for CRT skærmene, eller har i et bud på et fora hvor
>der kommer mulige brugere?

Prøv i en af dk.marked.* grupperne. Jeg husker ikke lige det præcise
navn, men der skulle være en passende gruppe der.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 22-04-10 16:30

Thomas Jespersen wrote:

> Prøv i en af dk.marked.* grupperne. Jeg husker ikke lige det præcise
> navn, men der skulle være en passende gruppe der.

Tak, men der har jeg været (dk.marked.privat.edb.ekstern) og jeg fik nul
respons og det uden at havde sat en minimumspris. End ikke et tilbud på
to skumbananer har jeg fået

Jeg tror at jeg vil forsøge mig i et foto forum, der er vist noget om at
det med farver er bedre på CRT skærme og så må der vel være nogen der
som kan være interesseret. Jeg nægter at køre den på genbrugspladsen.

Mvh
Bruno

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-04-10 16:32

Efter mange tanker skrev Bruno, Copenhagen - Denmark:
> Jeg tror at jeg vil forsøge mig i et foto forum, der er vist noget om at det
> med farver er bedre på CRT skærme og så må der vel være nogen der som kan
> være interesseret. Jeg nægter at køre den på genbrugspladsen.

Hvad med en af de lokale skoler eller andre institutioner?