Spørgsmål ang. Beocom 6000
Fra : Rasser

Dato : 18-04-10 17:20

Hej

Er der nogen der ved hvordan man sletter hele Vis nr. listen på en gang ??

Der står intet i brugsanvisningen. Dvs. der står hvordan man kan slette et
nr. , men det kan jeg ikke på min tlf. ??

Med venlig hilsen.

Per

Fra : Johnny

Dato : 19-04-10 08:19

"Rasser" <Painter@liteXXX.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Der står intet i brugsanvisningen. Dvs. der står hvordan man kan slette et
> nr. , men det kan jeg ikke på min tlf. ??

Jeg har denne beskrivelse liggende vedr. Beocom6000 - har vist nok fundet
den i en nyhedsgruppe:
For at slette alle telefonnumre i en base skal du trykke: o (prik) / 7 /
0008

Johnny

Fra : d!esel

Dato : 19-04-10 10:44

On 19 Apr., 09:18, "Johnny" <vir...@ikke.dk> wrote:

> [...]
> den i en nyhedsgruppe:
> For at slette alle telefonnumre i en base skal du trykke: o (prik) / 7 /

Nu skriver du så at den sletter alle telefonnumre i en base. Er det
vis nummer listen eller telefonbogen ???

Anders