Clash of the Titans
Fra : Jesper

Dato : 19-04-10 14:45

Har lige set den nye version af Clash of the Titans. 3-D eller ej, den
er langt fra af samme standard som den gamle fra 1980 med effekter af
Ray Harryhousen. Ikke at den ny er decideret dårlig, den hæver sig bare
ikke over det gennemsnitlige. Og især er der en del CGI effekter der
ikke er gode nok. Et lyspunkt er den søde Alexa Davalos som Prinsesse
Andromedea.

--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Kim2000

Dato : 19-04-10 18:44

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke over det gennemsnitlige. Og især er der en del CGI effekter der
> ikke er gode nok. Et lyspunkt er den søde Alexa Davalos som Prinsesse

Det lyder skuffende, jeg har for et par dage siden set den gamle fra
1980/81, hvor jeg flere gange tænkte fed historie, men røvsyge effekter
(efter nutidens standard), det lyder til den nye har samme
irritationsmoment. Det er en af de film jeg venter til er nede på 50 kr.