Mystik med Beocom 6000
Fra : d!esel

Dato : 18-04-10 04:09

hej NG.
Jeg har 5 Beocom 6000 på en isdn base. ( Ja de findes faktisk stadig)
men den køre videre over et ip adapter.

Min lille problemer at jeg under vis nummer har en liste med vistnok
de sidste 24 opkald til telefonen. Men de første 12 "sidder fast" det
vil sige at jeg har en liste medopkald fra den 27 jan til 6 feb som
aldrig rokker sig.

Da det er den samme liste på alle telefoner, må problemet være i
basen.
Men er der nogen som kan et eller andet cowboy trick så jeg kan få
listen slettet eller basen nulstillet.

Jeg ville være ked af at få slettet de telefonnumre som er i basen, så
hvis det kan undgåes vil det være fedt.

Anders