Kirsten Dunst i Melancholia
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-04-10 08:01

Angiveligt er blandt andre Kirsten Dunst, Charlotte Gainsbourg, Kiefer
Sutherland, Charlotte Rampling, Alexander og Stellan Skarsgård og Udo
Kier med i Lars von Triers næste film, Melancholia.

http://www.empireonline.com/news/feed.asp?NID=27602

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 17-04-10 12:27

In article <4bc80b3c$0$281$14726298@news.sunsite.dk>,
Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
> Sutherland, Charlotte Rampling, Alexander og Stellan Skarsgård og Udo
> Kier med i Lars von Triers næste film, Melancholia.

Der skal mere til...altså før jeg kaster mig ud i Trier

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-04-10 14:51

Steen formulerede spørgsmålet:

> Der skal mere til...altså før jeg kaster mig ud i Trier

Samme hér! - noget med 2 torsdage i en uge!

Hans
www.zofiaoghans.dk