Rolig
Fra : Michael Nielsen

Dato : 14-04-10 16:55

Rolig nu, vi skulle jo nødig rende hindanden over ende......

--

Michael Nielsen

Fra : Fiberen

Dato : 14-04-10 20:02

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSLET@c.dk> skrev i meddelelsen
> Rolig nu, vi skulle jo nødig rende hindanden over ende......
>
> --
>

> Michael Nielsen

Jeg tror folk de er ude og krybskytte lidt ! Jeg har selv solgt gevær og
våben i år, og vil nu koncentrere mig om at holde jægere væk fra min ejndom
og mit jord, samt larme lidt når naboerne går lidt med vennerne og "høster
af overskuddet" !

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 14-04-10 20:05

On Wed, 14 Apr 2010 17:54:38 +0200, "Michael Nielsen"
<m.oestergaardSLET@c.dk> wrote:

>Rolig nu, vi skulle jo nødig rende hindanden over ende......

Ren panik ...