Fejlsøgning med kendte programmer, som giv~
Fra : jama

Dato : 14-04-10 18:51

"ReviverSoft", der har dette fejlsøgnings program (jeg fandt det hos
"WinRAR") det hedder"Registry Reviver"
Det fandt over 300 fejl i RegBasen

Men da jeg brugte "RegistryBooster", som er et udemærket program, der
ydermere støttes af Microsoft, ja det fandt altså kun 11 fejl.

Hvorfor er der så stor forskel på disse programmer, der retter fejl i ens
OS, det være sig, om det er i Reg Basen eller det er Spam (altså Spy), som
de retter, ja så er der stor forskel på disse fejlsøgnings programmer, som
Vi normalt stoler på ????
jørgen

Fra : Kent Friis

Dato : 14-04-10 19:17

Den Wed, 14 Apr 2010 19:51:09 +0200 skrev jama:
> [...]
> de retter, ja så er der stor forskel på disse fejlsøgnings programmer, som

Hvem "vi"?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-04-10 19:25

jama wrote:

> [...]
> Spy), som de retter, ja så er der stor forskel på disse fejlsøgnings
> programmer, som Vi normalt stoler på ????

Det er meget enkelt: forskellige registry cleaner programmer har
forskellige definitioner af hvad der er en "fejl".

Det er i øvrigt sjældent fejl som sådan, men referencer til ting som er
fjernet. Der er langt mellem uninstallere som husker at fjerne alt hvad
der er skrevet til registry ved installationen (der kan også være
konflikter mellem forskellige programmer som gerne vil være default for
den samme filtype; den pæne måde er at gemme det gamle program default,
så det kan restores ved uninstall af det nye program, men ikke alle gør
dette).

--
Jesper Lund