Okse Leverpostej vs Svineleverpostej
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-04-10 09:28

Okse leverpostejen er faktisk ligeså god, var nede og købe en idag!
Kom hjem og opdagede at det istedet var en Tulip sæson postej,
og gik derned igen for at bytte den, hvilket ikke var et problem!

Så mit projekt med at holde op med at spise svinekød går stadigvæk
udemærket!

Gad vide om der er mindre Tetracyklin i køerne?
Jeg syntes virkelig at jeg får det bedre i takt med at jeg lader være med at
spise gris! (et par måneder efterhånden vel)

Men det er nok bare et sammenfald!
(det vil jo være "bedst for Karsten Bjørnholt hvis jeg tror det er grunden")
(emdr og hypnose "bare selv find på en grund til at det her er foregået, og
grunden jeg finder på må ikke være at han er skyldig eller har gjort noget
forkert)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-04-10 09:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Hmm.. lagde lige mærke til at den "Økologiske Okse leverpostej"
ifølge etiketten på bagsiden indeholder lidt "svinekød/spæk"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-04-10 10:17

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det må være noget med fødevarekontrollen?
Den er ikke helt oppe til den Muslimske standard!