Validere identitet ? [Linksys WRT160Nv3]
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-10 11:38

Har købt en Cisco Linksys WRT160Nv3, men har lidt problemer
med at få den bærbare ind på trådløst internet.

Den stod bare og søgte efter en Netværksadresse hele tiden, indtil den røg
af.

Snakkede med Cisco, på engelsk, og hun kom frem til at
jeg skulle opdatere firmwaren på routeren, fra Firmware Ver.3.0.02
til Firmware Ver.3.0.02 Build 4.

Her fandt vi også ud af at den bærbare kun kunne bruge WEP,
så det satte vi den til, alligevel stod den bare og søgte efter en
Netværksadresse.

Opdatering af firmwaren er så nu gjort.
Orker ikke at ringe til Cisco igen, det er svært at forstå hvad hun siger.
Telefonforbindelsen er dårlig, man bliver omroutet til Philipinerne hvor de
nu sidder.

Jeg kører med XP Pro på begge maskiner, og jeg har UL et billede
fra den bærbare, der viser fejl-meddelsen.
http://www.billedeupload.dk/upload/files/2010-04/cdab9042.jpg

Den siger nu:

Trådløst netværksforbindelse

Der blev ikke fundet et certifikat så du kan ikke logge på netværket
Private_Network

Validere identitet.

Mit trådløse netværk hedder Private_Network.
Jeg har angivet en netværkssikkerhedsnøgle.
Vi har været inde i routeren og konfigurere lidt i den Trådløse del,
bl.a.
Netværkstilstand til "Blandet"
Netværksnavn til Private_Network
Kanal 11
Sikkerhed
Sikkerhedstilstand til WEP
Kryptering til 40/60
Nøgle 1: en god adgangskode

og har sat disse info ind i den bærbare.

Nogen der kan komme med et godt råd
så det bare funker plz?

At lave et "certifikat" så den bærbare ikke skal "Validere identitet"

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-10 11:41

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev
Sorry, den kommer også lige i dk.edb.netvaerk.traadloest

Fra : Erling G

Dato : 18-04-10 15:21

"Kim" <æ_at_x.dk> wrote in message
> Har købt en Cisco Linksys WRT160Nv3, men har lidt problemer
> med at få den bærbare ind på trådløst internet.
>
> Den stod bare og søgte efter en Netværksadresse hele tiden, indtil den røg
> af.

Havde engang en bærbar der kun kunne køre 11 Mbit og den kunne ikke komme på
router før denne også blev sat til de 11 Mbit - det duer ikke med " mixed
mode ".
Håber det hjælper.
Vh.
EG