Bekræftelsesside
Fra : Peter

Dato : 13-04-10 20:50

Hej NG!

Jeg skal lave en bekræftelsesside til en formular, således at "udvalgte
data" vises på en sådan side ?

FrontPage kan lave dette script <!--webbot bot="ConfirmationField"
S-Field="Navn" -->

Vil dette script fungere på et "almindeligt" webhotel ?

hilsen
Peter

Fra : Chano Andersen

Dato : 13-04-10 22:31

Den 13-04-2010 21:49, Peter skrev:
> FrontPage kan lave dette script<!--webbot bot="ConfirmationField"
> S-Field="Navn" -->
>
> Vil dette script fungere på et "almindeligt" webhotel ?

Hvis det "almindelige" webhotel understøtter Frontpage extensions, så
vil det fungere.. Dog mener jeg ikke at de billige webhotels har denne
mulighed. Men kig selv efter hos dit fortrukne hotel.

- Chano Andersen

Fra : Martin

Dato : 14-04-10 20:10

On 13-04-2010 23:30, Chano Andersen wrote:

> Hvis det "almindelige" webhotel understøtter Frontpage extensions, så
> vil det fungere.. Dog mener jeg ikke at de billige webhotels har denne
> mulighed. Men kig selv efter hos dit fortrukne hotel.

Egentlig meget sjovt - jeg synes kun det er de billige webhoteller som
netop har FP extensions :)

FP extensions bruges jo ikke hos professionelle hoteller

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-04-10 20:19

Den 14-04-2010 21:10, Martin skrev:
> Egentlig meget sjovt - jeg synes kun det er de billige webhoteller som
> netop har FP extensions :)

Synes jeg ikke at huske...

> FP extensions bruges jo ikke hos professionelle hoteller

Sandt.. Det seneste fra MS hedder jo SharePoint.. :P

- Chano Andersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-04-10 03:03

Nej. Kræver FP Extensions.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-04-10 19:58

Peter wrote:

> Jeg skal lave en bekræftelsesside til en formular, således at
> "udvalgte data" vises på en sådan side ?

Det er helt ligetil at lave med asp eller php. Find ud af, hvad dit webhotel
understøtter og spørg så i relevante gruppe:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk