IE8 og "Søg på denne side"
Fra : Knud Erik

Dato : 13-04-10 19:43

Hej
Hvad er det lige der sker - efter formatering/nyinstallation kan
jeg ikke få "Søg på denne side" til at fungere i IE8.
Nogen som har et bud ?

Xp Home Sp3

Mvh
Knud Erik

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-04-10 20:48

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev :

>Hvad er det lige der sker - efter formatering/nyinstallation kan
>jeg ikke få "Søg på denne side" til at fungere i IE8.

Har du prøvet med [Ctrl]+[F]?

Eller set under Rediger?
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Knud Erik

Dato : 13-04-10 20:59

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet med [Ctrl]+[F]?
>
> Eller set under Rediger?
> --
> Kerim
> http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Jeg har prøvet Ctrl+F - og der kommer en søge­linje under fane­blads­linjen
den ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre ved, der er ingen box, hvor jeg kan
skrive søgeordet.

http://peecee.dk/upload/view/238397

Fra : Inter Nette

Dato : 13-04-10 21:49

Knud Erik skrev 13-4-10

> [...]
> Hvad er det lige der sker - efter formatering/nyinstallation kan
> jeg ikke få "Søg på denne side" til at fungere i IE8.

Her er løsningen:

http://www.ietips.net/articles/find-ctrl-f-option-not-working-in-ie/

Frank

Fra : Knud Erik

> [...]