Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Nægter adgang til website
Fra : Klaus Linnert

Dato : 12-04-10 19:23

Jeg har et meget underligt problem. På min stationære PC kan jeg godt
komme ind på en bestemt website, men med min bærebare kan jeg ikke
komme ind.

Jeg prøvede så at jeg deaktivere min Avast og siten startede op, men
kun med en brøkdel af selve siden, og den kom aldrig videre.

Med Avast slået til sker der intet på den bærbare.

Hvor ligger problemet?

Mvh
Klaus

Fra : Ole C

Dato : 12-04-10 19:32

Klaus Linnert skrev blandt andet:

> [...]
> kun med en brøkdel af selve siden, og den kom aldrig videre.
>
> Med Avast slået til sker der intet på den bærbare.

Nu er der jo ingen af os der ved hvordan du forventer at siden skal se
ud....
Men ellers har du jo selv beskrevet årsagen til fejlen.....
Hvilket antivirusprogram bruger du på den computer, der viser siden korrekt?

--
vh
Ole C