Opdateringsvideo på Røskva
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 11-04-10 18:04

Ja han har det stadig godt. Er blevet lidt mere dominerende, men det er
siden lille Ronja er kommet til!
og så sulter han ustandseligt:
http://www.youtube.com/watch?v=_9CaztR4l2Y

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-04-10 18:23

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflowerKATTE@BAKKEsecret.dk> skrev i meddelelsen
> Ja han har det stadig godt. Er blevet lidt mere dominerende, men det er
> siden lille Ronja er kommet til!
> og så sulter han ustandseligt:
> http://www.youtube.com/watch?v=_9CaztR4l2Y

Det er skønt at høre, at han stadig har det godt. Det ser heller ikke ud til
at han er præget af det manglende bagben. Han er bare dejlig og smuk, men
det er godt nok synd at han har en slave der sulter ham.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 11-04-10 18:49

> [...]
> at han er præget af det manglende bagben. Han er bare dejlig og smuk, men
> det er godt nok synd at han har en slave der sulter ham.

Så er det godt at han endelig har fået posen op

Fra : Kate

Dato : 13-04-10 18:00

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in

> [...]
> ikke ud til at han er præget af det manglende bagben. Han er bare
> dejlig og smuk, men det er godt nok synd at han har en slave der

Hahaha, fin dreng, ja, men hvilken kat mener ikke at den bliver sultet?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ladyinred

Dato : 14-04-10 09:43

> Ja han har det stadig godt. Er blevet lidt mere dominerende, men det er
> [...]

Hej Elsebeth

Har læst med på sidelinjen om din Røskva og hvor er det dejligt at se hvor
godt han klarer sig.Det er imponerende hvor godt de små væsner hyrtigt
vænner sig til sådanne store ændringer i deres liv.

Vores ene skovkat Micro skal i morgen have trukket en del tænder ud, ikke
fordi selve tænderne fejler noget men det er noget kronisk med hans
tandkød, det vokser ud over hans små bisser.
Som jeg har forstået det på dyrlægen er det den plak der dannes på tænderne
han er overfølsom overfor og på trod af ihærdig tandbørstning har vi ikke
kunne holde det nede

Mange hilsner
Birgit