Kradsetræ?
Fra : Heidi

Dato : 09-04-10 20:47

Jeg skal have købt et nyt kradsetræ til mine katte. Det andet har efter ca.
9 år givet op, hvilket er fair nok, da der øverst var en hængekøje hvor
Freddie (Mulle) på 6.5 kg. lå tit. Til sidst knækkede det øverste led og så
gik det hurtigt ned forfaldet. Det var et gulv-til-loft med en kasse midt på
og en hængekøje øverst. Indkøbt i Maxizoo.
(der kan ses billeder af det her:)
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Heidi&picnumber=4247
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Heidi&picnumber=9240
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Heidi&picnumber=8698

Jeg har kikket på mange forskellige kradsetræer men kan ikke finde ud af
hvilke jeg skal købe.
Så jeg vil gerne høre anbefalinger af hvad du synes er et godt køb (ikke
nødvendigvist billigt, men _godt_)

Jeg har kikket på dette:
http://www.petdreams.dk/kradsetr_med_leget_j_og_h_ngek_je_96_cm_-p-978.html

Men jeg er vant til et gulv-til-loft og de elsker at ligge højt, det her er
"kun" en lille meter højt. På den anden side, så knækker toppen jo ikke af
:)

Men lad mig høre hvad du har af erfaringer og hvad du kan anbefale. Der skal
helst være en hængekøje, men det er ikke et ufravigeligt krav.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 10-04-10 09:41

Jeg har det her :
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/scratching_posts/cattreesolymp/98034

Jeg gav under 700 kr incl levering.

Eneste minus ved klatretræet er at den plade, der bruges til at sætte i
spænd med, er lige det mindste. Så en anden gang vil jeg, inden jeg samler
det, sætte en størrere plade på.

VH Pernille