[K] OS/2
Fra : Ken Rasmussen

Dato : 11-04-10 14:08

Beklager hvis dette ikke er den rigtige gruppe, at spørge i !

Er der monstro nogen derude, der ligger inde med danske
versioner af OS/2 (2.x, 3.x og også gerne 4.x), som de mod
behørigt vederlag ville sende til Odense* :=)

*ISO-billeder leveret via nettet ville også være fint.

Ken Rasmussen.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-04-10 00:17

Ken Rasmussen wrote:

> Er der monstro nogen derude, der ligger inde med danske
> versioner af OS/2 (2.x, 3.x og også gerne 4.x), som de mod
> behørigt vederlag ville sende til Odense* :=)

Jeg har på Vestfyn (5591) en Warp 3, interesseret?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Ken Rasmussen

Dato : 18-04-10 15:40

In: dk.edb.os2
Tue, 13 Apr 2010 01:17:15 +0200
MsgID: <4bc3a9f1$0$276$14726298@news.sunsite.dk>
Erik Ginnerskov wrote:

:Ken Rasmussen wrote:
:
[...]

Det er slet ikke umuligt :), hvilken præcis udgave er der tale om
og hvormeget vil du have for den?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-04-10 16:52

Ken Rasmussen wrote:

> Det er slet ikke umuligt :), hvilken præcis udgave er der tale om
> og hvormeget vil du have for den?

Hvad udgaven angår bliver jeg dig svar skyldig. Jeg har haft den liggende
siden 94/95 - den er original. Men kommer du med en brændbar CD, kan du få
en kopi.

Fra : Ken Rasmussen

Dato : 18-04-10 20:19

In: dk.edb.os2
Sun, 18 Apr 2010 17:52:11 +0200
MsgID: <4bcb2aa5$0$284$14726298@news.sunsite.dk>
Erik Ginnerskov wrote:

:
[...]

Det er pænt af dig, at tilbyde!, selvom jeg faktisk ville
foretrække at købe (også pga de medfølgende manualer
osv). Hvor nærmere bestemt bor du?
Min adresse er som tidligere nævnt:

arkivaren
(at)