scooter steder i danmark
Fra : scootergrisen

Dato : 06-04-10 03:34

jeg har lavet dette danmarks kort hvor jeg vil tilføje scooter
butikker, værksteder, forhandlere osv som sælger scootere og
reservedele.

http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/rodekassen_stederidanmark.php

http://maps.google.com/maps/ms?source=embed&hl=da&geocode=&ie=UTF8&hq=&hnear=Danmark&t=h&msa=0&msid=114241181508189917491.00048307d8a0034e1af84&ll=55.690939,12.526474&spn=0.067731,0.274658&z=12

Hvis i kender en butik eller andet scooter sted så skriv navnet på
butikken og adressen så tilføjer jeg det på kortet.

Det skal elt være et som i personligt kender til sådan at vi er sikker
på at det er rigtigt og butikken ikke er flyttet eller lukket eller
andet.

Fra : Fynbo

Dato : 07-04-10 04:38

"scootergrisen" <scootergrisen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Her er en lidt nordpå.

http://www.dansverksted.dk/index.shtml

Super fin fyr og 100% reel at handle med.

Fynbo

Fra : Hagar

Dato : 08-04-10 07:20

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Her er en lidt nordpå.
>
> http://www.dansverksted.dk/index.shtml
>
> Super fin fyr og 100% reel at handle med.

Gerts Scooterservice
Hovedgade 42
Snogebæk
3730 Nexø