Tjek film og musik før du køber det
Fra : Justice By Niight

Dato : 06-04-10 03:18

Gå ind på en af dem her :
http://www.proxy4free.com/list/webproxy_country1.html

smid adressen ind :

http://thepiratebay.org/

og du er på :)

ellers er der :
http://isohunt.com/

( den er ikke lukket )

JBN

Fra : Sune

Dato : 06-04-10 08:09

On Tue, 6 Apr 2010 04:17:36 +0200, "Justice By Niight"
<dream*on@gmail.com> wrote:

>Gå ind på en af dem her :

Du er godt nok den størte pirat-haj verden længe har set!
[ironi]

Mvh
Sune

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-10 07:44

Justice By Niight skrev:

>Gå ind på en af dem her :
>http://www.proxy4free.com/list/webproxy_country1.html
>
>smid adressen ind :
>
>http://thepiratebay.org/
>
>og du er på :)
>
>ellers er der :
>http://isohunt.com/
>
>( den er ikke lukket )

fattig-røv

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 07:58

On 06-04-2010 08:44, Ivan V. Klattrup wrote:

Hvad er det. Det lykkedes dig at svare direkte i tråden. Det har jeg
forsøgt nogle gange, men blev afvist. Derfor startede jeg en ny.
Beklager, det var så en fejl.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-10 08:57

Henning Jensen skrev:

>Hvad er det. Det lykkedes dig at svare direkte i tråden.

en FUT der ikke er oplyst om i beskeden er "dømt" til at blive ignoreret.

hvad betyder FUT http://www.usenet.dk/?side=ordforklaring#fut

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:03

On 06-04-2010 09:57, Ivan V. Klattrup wrote:

> en FUT der ikke er oplyst om i beskeden er "dømt" til at blive ignoreret.

Det er jeg enig med dig i, men samtidig synes jeg, at emnet er vigtigt
at debattere. Ikke kun her i gruppen, men også ude i virkeligheden.
På mig virker det som, at alle bare går rundt om 'den varme grød', for
at bruge et fortærsket udtryk.

Hilsen Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-04-10 16:16

Henning Jensen skrev:

> Det er jeg enig med dig i, men samtidig synes jeg, at emnet er vigtigt
> at debattere.

Der var vist ikke tale om et debatoplæg, snarere en vildfaren reklame.

Med hensyn til FUT: Du kan godt svare på indlægget, men så skal du selv
skrive det rigtige gruppenavn i stedet for det, der er angivet.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-04-10 08:08

> fattig-røv
>

> --

Tjah tingene ligger derude med eller uden pirate bay.

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 08:29

On 06-04-2010 09:07, Allan Krautwald wrote:

> Tjah tingene ligger derude med eller uden pirate bay.

Ja, musikbranchen herhjemme må snarest, se at få en eller anden aftale i
stand. Det er for sent at stoppe fildeling.
Om det så skal være en webskat eller hvad, ved jeg ikke. Men et eller
andet, der både tilgodeser musikkerne, men som også lovligt, åbner for
den frihed, der allerede hersker på området. Alle parter må bøje sig
lidt. Skræmmekampagner og retsforfølgning af enkelte, har ingen
præventiv værdi. Men kunstnerne skal, på en eller anden måde, have penge
for deres arbejde.

Henning.

ES.
Det er sikkert en anden 'hvepserede der er stukket ned i her. Måske
skulle man gi' den en tysk schlager, for at få drejet væk fra emnet.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:04

Henning Jensen skrev:
> Ja, musikbranchen herhjemme må snarest, se at få en eller anden aftale i
> stand. Det er for sent at stoppe fildeling.

Jeg synes at have set en nyhed for nogle få dage siden, noget med at
Coda har fået mange penge ind i 2009 grundet de gratis misksteder som
f.eks. TDC-Play.. Så jeg tror nu ikke vi skal have så stor medlidenhed
med den branche.

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:06

On 06-04-2010 10:04, Hauge wrote:

> f.eks. TDC-Play.. Så jeg tror nu ikke vi skal have så stor medlidenhed
> med den branche.

Jeg taler ikke om medlidenhed, eller pengebeløb, men søger klare regler
for området.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-04-10 09:09

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> Jeg taler ikke om medlidenhed, eller pengebeløb, men søger klare regler
> for området.

der _er_ klare regler på området ... og med TDC Play, Telia's dims,
lasf.fm, spotify (når det kommer i danmark), blip.fm, bibliotekternes
netmusik og et par andre er der masser af lovlige måder at opleve ny
musik på uden at ty til f.eks. TPB og den fætre ..

/thomas

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:14

On 06-04-2010 10:09, Thomas von Hassel wrote:

> der _er_ klare regler på området ... og med TDC Play, Telia's dims,
> lasf.fm, spotify (når det kommer i danmark)

Jeg har selv TDC Play. Det jeg efterlyser, er noget a la Spotify. (Du
skriver når det kommer til danmark, jeg skriver hvis..).

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:15

Henning Jensen skrev:
> Jeg taler ikke om medlidenhed, eller pengebeløb, men søger klare regler
> for området.

Hvilke regler er uklare da?

Disse regler har været diskuteret flere gange i dk.jura, og der er
umiddelbart ikke nogle specielt uklare regler.. Kringlede måske, men
ikke uklare.

Men hvad er din grund til at søge klare regler på området? Det må "de"
vel selv klare, det har de folk nok til.

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:26

On 06-04-2010 10:14, Hauge wrote:

> Hvilke regler er uklare da?

Jeg har ikke flere kommentarer. Du plejer kun at ville skændes.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:27

Henning Jensen skrev:
> Jeg har ikke flere kommentarer.

Det siger jo igen alt om dig.

> Du plejer kun at ville skændes.

Tjaeh..
Jeg er meget ked af at stille for avancerede spørgsmål, som du
tydeligvis ikke kan svare på.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:32

On 06-04-2010 10:26, Hauge wrote:

> Tjaeh..
> Jeg er meget ked af at stille for avancerede spørgsmål, som du
> tydeligvis ikke kan svare på.

Et typisk indlæg fra din side.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:34

Henning Jensen skrev:
> Et typisk indlæg fra din side.

Næeh, det er et typisk svar til et hjernedødt indlæg.

Du søger nogle klare regler, men du kan og vil ikke svare på hvilke dele
af reglerne du mener er uklare. Var det mon fordi Allan fik sagt at
reglerne var klare nok? Jaeh det tror jeg også, så ville du ikke dumme
dig endnu mere. Men det lykkeds ikke.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:37

On 06-04-2010 10:33, Hauge wrote:

> Næeh, det er et typisk svar til et hjernedødt indlæg.

Og et til.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:43

Henning Jensen skrev:
> Og et til.

Du er så dygtig.. Råb lige fæææærdiii, når du skal tørres i bagdelen..

Men du kan passende fise i dk.snak, hvor dit opkast hører til, du er
tydeligvis ikke voksen nok til at svare på selv simple spørgsmål.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-04-10 09:45

Var det mon fordi Allan fik sagt at
> reglerne var klare nok?

Det har jeg vist ikke direkte sagt

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:46

Allan Krautwald skrev:
> Det har jeg vist ikke direkte sagt

Beklager, det var Thomas der skrev det.

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 09:47

On 06-04-2010 10:44, Allan Krautwald wrote:

> Det har jeg vist ikke direkte sagt

Det har jeg heller ikke læst, og ej heller citeret dig for.
Hauge vil, som sædvanlig, blot lave noget ballade.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 06-04-10 09:52

Henning Jensen skrev:
> Hauge vil, som sædvanlig, blot lave noget ballade.

Sådan er det når spørgsmålene bliver for svære, så kaster man sig om med
at folk vil lave ballade. Men sådan er tøserne jo nu om dage. Fælles
røvslikning, så er vi glade, vi skal klappe af hinanden.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-04-10 10:41

> [...]
> at folk vil lave ballade. Men sådan er tøserne jo nu om dage. Fælles
> røvslikning, så er vi glade, vi skal klappe af hinanden.

Pas nu på blodtrykket Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-04-10 09:21

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg taler ikke om medlidenhed, eller pengebeløb, men søger klare regler
> for området.
>
> Henning.

Toget er kørt. Med mindre man vil lukke nettet, kan der ikke dæmmes op for
det.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-04-10 09:20

> [...]
> har fået mange penge ind i 2009 grundet de gratis misksteder som f.eks.
> TDC-Play.. Så jeg tror nu ikke vi skal have så stor medlidenhed med den

Gribbene fra Koda har suget stadig flere penge til sig, som årene er gået.
Så nej ingen medlidenhed der.

Fra : Per H

Dato : 06-04-10 17:58

On Tue, 06 Apr 2010 10:04:24 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> [...]
>Coda har fået mange penge ind i 2009 grundet de gratis misksteder som
>f.eks. TDC-Play.. Så jeg tror nu ikke vi skal have så stor medlidenhed

Tror jeg heller ikke.

Jeg har ihvertfald ikke...tværtimod

per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-10 09:17

Henning Jensen skrev:

>Om det så skal være en webskat eller hvad, ved jeg ikke.

Jeg er i hvert fald modstander af det, for det gør at alle uanset om man
henter musik, film, software eller hvad det måtte være, skal betale for
dem der henter.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk