Trieste
Fra : Søren Fisker

Dato : 05-04-10 14:50

Hvis der er nogen, der kender et godt hotel, centralt beliggende i
Trieste, vil jeg blive glad for at få et praj. - tak!
Søren

Fra : Armand

Dato : 05-04-10 21:59

Søren Fisker skrev:
> Hvis der er nogen, der kender et godt hotel, centralt beliggende i
> Trieste, vil jeg blive glad for at få et praj. - tak!

Jeg har kun været i Trieste én gang: På vej til banegården for at hoppe
på biltoget hjem. Men den tur gav mig indtrykket af at 'centralt' er et
svært begreb i dén by, der er præget af at være klemt mellem bjergene
hhv. grænsen til Slovenien og havet (eller rettere
havnen/industri-området der udnytter kystlinien)!

Mit bedste råd til at pinpointe passende hoteller er at slå byen op på
viamichelin.com og sætte et flueben ved 'hoteller' i valgmulighederne
øverst på kortet og efterfølgende finde det bedste i.h.t. pris og
beliggenhed - prøv dét!

--
Armand.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 06-04-10 05:55

Søren Fisker skrev:
> Hvis der er nogen, der kender et godt hotel, centralt beliggende i
> Trieste, vil jeg blive glad for at få et praj. - tak!
> Søren

http://www.tripadvisor.com/Tourism-g187813-Trieste_Friuli_Venezia_Giulia-Vacations.html

Bjarne