Hvor købes billig cat5 kabel
Fra : Per Sørensen

Dato : 04-04-10 00:19

Hej i gruppen

Hvor køber i ruller med pds kabel. Cat5e er længe fint, men det skal være
med stive ledere, så det er til at montere 8/8 rj45 stik på.

Jeg skal bruge omkring 200m og helst i et stykke.

Jeg bor mellem kolding og esbjerg - hvis det er en fysisk butik.

mvh Per Sørensen

Fra : Fietsenmaker

Dato : 05-04-10 06:42

Den 04-04-2010 01:19, Per Sørensen skrev:
> [...]
>
> Jeg skal bruge omkring 200m og helst i et stykke.
>
> Jeg bor mellem kolding og esbjerg - hvis det er en fysisk butik.

En af google søgninger gav følgende resultat:
http://eldanmark.dk/kabler/ftp_utp_kabler_edb/cat5e_utp_patchkabel_vaelg_selv_laengde_graa_1917_da.html

Fra : Campus-one

Dato : 05-04-10 07:08

"Per Sørensen" <Udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal bruge omkring 200m og helst i et stykke.

De 200 m i et stykke ???? Kabel i PDS kabling bør ikke overstige 90 (100) m

Campus One

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-04-10 11:50

Campus-one <campus-one@hotmail.com> wrote:

> "Per Sørensen" <Udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> De 200 m i et stykke ???? Kabel i PDS kabling bør ikke overstige 90 (100) m

Og heller ikke det. Det er den teoretiske maksimale afstand. Vi man op
på de længder - ca 200 meter - skal man forbinde gennem et par switches
ved ca 1/3 og 2/3 af afstanden.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Per Sørensen

Dato : 05-04-10 13:09

> Og heller ikke det. Det er den teoretiske maksimale afstand. Vi man op
> på de længder - ca 200 meter - skal man forbinde gennem et par switches
> ved ca 1/3 og 2/3 af afstanden.

Jeg skal ikke bruge kablet i et stykke, men købte tidligere noget privat her
over nettet. 100 meter var fordelt over 9 stykker.....

mvh Per

Fra : CC

Dato : 05-04-10 15:19

http://www.avxperten.dk/pc-kabler/patchkabel/utp-cat5e-patchkabel---305-meter-(solid).asp

Fra : Max

Dato : 06-04-10 10:05

Hej Per

> Hvor køber i ruller med pds kabel. Cat5e er længe fint, men det skal
> være med stive ledere, så det er til at montere 8/8 rj45 stik på.

Har du et CVR nummer du kan bruge, så:

http://www.bn-elektronik.dk/BNfront/default.aspx

--
Mvh Max