Netværkstæller
Fra : Göran Wennerström

Dato : 03-04-10 18:50

Hej.

Hvordan kan jeg finde ud af linje forbruget af hver pc i familien, da alle
er forbundet til routeren?

Det er 4 pc koblet på internettet igennem en router.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-04-10 19:11

Den 03.04.2010 kl. 20:49 skrev Göran Wennerström <gw@olivant.fo>:

> Hvordan kan jeg finde ud af linje forbruget af hver pc i familien, da
> alle er forbundet til routeren?
>
> Det er 4 pc koblet på internettet igennem en router.

Jeg bruger et program der hedder DUmeter. Det koster penge, men der
findes gratis programmer der kan det samme.

mvh
Henning

Fra : Ole C

Dato : 03-04-10 22:02

Henning Præstegaard skrev blandt andet:

> Jeg bruger et program der hedder DUmeter. Det koster penge, men der
> findes gratis programmer der kan det samme.

Ja - for eksempel NetMeter, som er en DUMeter-klon:
http://www.metal-machine.de/readerror/

--
vh
Ole C