Lord of the Rings trilogy blu ray
Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-04-10 09:55

Her i april kommer lotr i en box med theatrical releases. Korrekt?

Jeg vil hellere have extended editions og har læst, alle ældre nyheder, at
de MÅSKE kommer i 2011 i forbindelse med Hobitten i biografren. Kan nogen
af- eller bekræfte dette? En super de luxe blu ray udgivelse?

Al info om disse film modtages gerne!

På forhand tak

sniper_Nolight

Fra : Noone

Dato : 07-04-10 23:02

On Sat, 3 Apr 2010 10:55:06 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>de MÅSKE kommer i 2011 i forbindelse med Hobitten i biografren. Kan nogen
>af- eller bekræfte dette? En super de luxe blu ray udgivelse?

Ja, udgiverne af disse LOTR blu-ray DVD´er er TOTALE IDIOTER!
Hvad f... er meningen med at udgive de almindelige versioner når de
forlængede udgaver af disse film er langt bedre. Der er sgu da ingen
der gider at se de alm. bio-versioner efter at man har set de andre?

Det kan KUN være fordi at de som sædvanlig vil tjene så meget som
overhovedet muligt...og håber på at folk først køber de almindelige og
derefter de forlængede...og det skal folk nok også gøre...ingen tvivl
om det! :(

Men don´t worry...de skal NOK komme på et eller andet tidspunkt før
eller siden!

-Anders

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-04-10 10:15

Noone wrote:

> Ja, udgiverne af disse LOTR blu-ray DVD´er er TOTALE IDIOTER!

[snip]

> håber på at folk først køber de almindelige og
> derefter de forlængede...og det skal folk nok også gøre...ingen tvivl
> om det! :(

Hvem var det lige idioterne var?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-04-10 13:40

"Robert Eriksen" <roe@denlilleinvalidesol.invalid> skrev i meddelelsen

> [snip]

> Hvem var det lige idioterne var?

Du har ret. Jeg har købt film jeg havde på laserdisc igen på dvd og selv med
den ultimative lotr box overvejer jeg blu-ray versionerne nu... :p. Tror dog
jeg venter lidt på nyheder.

sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-04-10 13:30

"Noone" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> [...]
> om det! :(
>
> Men don´t worry...de skal NOK komme på et eller andet tidspunkt før

tak. jeg tror jeg ser tiden an...

sniper_nolight