Battlefield BC2
Fra : Mendoza

Dato : 02-04-10 18:23

Hvad er der lige sket med Battlefield serien?
Battlefield 2 var super, især Dragon Valley mappet. Virkelig et realistisk
og "thinking man´s" game. Har desværre anskaffet mig BC2, og hvor er det
blevet arcade og konsolagtigt.
Hvor er det synd at man ødelægger et kanon koncept.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-04-10 21:59

On 02-04-2010 19:22, Mendoza wrote:
> [...]
> hvor er det blevet arcade og konsolagtigt.
> Hvor er det synd at man ødelægger et kanon koncept.
nej nej du tager helt fejl. BF2 var udemærket men slet ikke realistisk.
Hvor mange gange har jeg ikke kørt i en kampvogn og ikke kunne skyde en
simpel soldat der stod bag et træstakit.

næ BC2 er fantastisk.

Fra : Mendoza

Dato : 02-04-10 22:06

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvor mange gange har jeg ikke kørt i en kampvogn og ikke kunne skyde en
> simpel soldat der stod bag et træstakit.

ja, for børn

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-04-10 09:16

On 02-04-2010 23:05, Mendoza wrote:

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> ja, for børn
Så må du jo forklare nærmere hvad det er du synes der gør BC2 så dårligt
i forhold til tidligere version.

Fra : Brian Lund

Dato : 03-04-10 19:54

> Så må du jo forklare nærmere hvad det er du synes der gør BC2 så
> dårligt i forhold til tidligere version.

Ingen af spillene er særligt realistiske!

De har hver især deres styrker og svagheder, der er mange der tror at BC2
skal ses som en efterfølger til BF2 og derfor forventer et "opdateret BF2"!
Det er det IKKE og EA har aldrig lagt skjul på det heller, det er sjovt nok,
en efterfølger til det første Bad Company spil, som jo netop kun kunne fås
til konsoller...

Never the less synes jeg nu at BC2 er et godt spil, men er man til super
realisme har man da fået noget galt i halsen hvis man tror at nogen af
spillene i Battlefield serien kan opfylde dét krav...

(Americas army eller ArmA II (uden at have prøvet ArmA II) er vel det der
kommer nærmest)

Brian