Hvor gemmer....
Fra : Kim2000

Dato : 01-04-10 09:48

Hvor gemmer Explorer/Firefox de film henne som hedder FLV? Man kan spole i
dem og hvis man logger ud og ind igen indenfor en kortere tidsramme er de
der fortsat. Jeg har også prøvet at søge på navnet, så dukker de op, men man
kan ikke se hvorhenne de ligger (heller ikke ved at vælge egenskaber).

Jeg bruger Explorerer og Firefox (til alt det sjove).

mvh
Kim

Fra : Fietsenmaker

Dato : 01-04-10 14:44

Den 01-04-2010 10:48, Kim2000 skrev:
> [...]
> egenskaber).
>
> Jeg bruger Explorerer og Firefox (til alt det sjove).

De FLV-filen bliver placeret i temp mappen.
Problemet er bare at filen automatisk bliver slettet efter visning.
Der er umiddelbart ikke noget man kan gøre for at gemme filerne, det er
irriterende især hvis man vil gemme den til senere brug.
Jeg har løst problemet ved at installere en tilføjelse i Firefox:
Sothink Web Video Downloader.
Efter installation kommer der en ikon i toppen og den giver sig til at
blinke, hvis den film man er ved at se kan downloades.
Kan bruges i Youtube, DR Bonanza mv.
Du bestemmer selv, hvor filmen skal placeres.
Håber at dette løser dit problem

Fra : Kim2000

Dato : 02-04-10 23:01

"Fietsenmaker" <fietsen@maker.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> blinke, hvis den film man er ved at se kan downloades.
> Kan bruges i Youtube, DR Bonanza mv.
> Du bestemmer selv, hvor filmen skal placeres.

Fremragende, works perfect
Takker