hvordan er skivejret i næste uge?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 29-03-10 15:04

Er der nogen herfra der lige har været på skiferie eller er afsted lige
nu, der kan fortælle om det er sikkert nok at bestille en skiferie til
næste uge i frankrig?

Mvh
Anders

Fra : Elmand

Dato : 29-03-10 15:42

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan fortælle om det er sikkert nok at bestille en skiferie til næste uge i

Find det på www.skiinfo.dk

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Brian Lund

Dato : 30-03-10 20:03

Anders T. Nielsen wrote:
> Er der nogen herfra der lige har været på skiferie eller er afsted
> lige nu, der kan fortælle om det er sikkert nok at bestille en
> [...]

Ved ikke noget om vejret lige nu... Men jeg kan fortælle at jeg sidste år
sidst i april måned var i Slovakiet, her var der endnu masser af sne oppe i
højden og de højest belligende skilifte var stadigt åbne på det tidspunkt.
Jeg var der dog ikke på ski så jeg kan ikke sige noget om sneen, men der var
tø indtil ihvertfald omkring 12-1400 meter i dagtimerne...

I Frankrig er bjergene noget højere så jeg kan ikke forestille mig andet end
der må være rig mulighed for at stå på ski nu!
Hvad med Østrig? Der kan man stå på ski hele året enkelte steder.

Brian