Ønskes: Krydsede fingre
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 29-03-10 16:12

Den første er ikke dukket op hos mig, så undskyld hvis der dobbeltpostes

Jeg fik for lidt over et år siden foræret en kat (Kaldet Katten eller
Repeat) En rød perser han. Kastreret. Vist nok født i 2003 eller 04 (Gamle
ejer kan ikke finde hans stambog )

Jeg har fodret med Hills prescription diet til indendørskatte.

Han har altid været lidt tynd, men spist og drukket fint. Og ingen problemer
med afføringen.

For 14 dage siden fik jeg så endnu en perser (Elvis).

Jeg sørgede for at spraye godt med cat-nip, så de var afslappede, og der har
ingen problemer været mellem dem. De har kigget og ellers bare holdt sig fra
hinanden.

Normalt sover Repeat i min seng om natten, men siden igår formiddags havde
jeg ikke set ham. I formiddags ledte jeg så "alle" steder, men han var
usynlig (Har de været før. Jeg har mange gemme steder)

Ved middagstid kom han så gående. Slap, dehydreret og omtåget.

Jeg er lige kommet hjem fra dyrehospitalet. Han er indlagt og skal ha'
væske. Han er kold og de kan endnu ikke tage en blodprøve på ham.

Først i morgen kan de sige noget mere.

I værste fald er det nyrerne, der er stået af.

I bedste fald er det en forkølelse.

Er det nyrerne bliver han aflivet med det samme.

Så Please, kære alle...... kryds alt hvad krydses kan.

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-03-10 16:47

Jeg krydser alt, hvad der kan krydses

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

mvh Eva

--
mvh Eva Schmidt

Fra : Ladyinred

Dato : 29-03-10 19:04

Jeg krydser alt jeg kan !!!!!!!!!!!

Mange hilsner
Birgit

Fra : Nana

Dato : 29-03-10 19:15

Krydser alle fingre og poter for den lille mis. Hold os opdaterede.

Fra : Stig Johansen

Dato : 29-03-10 19:27

Pernille Højgaard wrote:

> Så Please, kære alle...... kryds alt hvad krydses kan.

X X
X X
X X
X X

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-03-10 19:32

> [...]
>
> I bedste fald er det en forkølelse.
>
> Er det nyrerne bliver han aflivet med det samme.
>
> Så Please, kære alle...... kryds alt hvad krydses kan.

Selvfølgelig skal der krydses alt hvad der kan af fingre og poter herfra for
din dejlige mis. Det er så svært at vente på resultat, men forhåbentlig er
det bare en forbigående forkølelse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 29-03-10 20:45

Æv. Det var ikke det bedste at hører.

Du kan tro der bliver krydset hvad der kan her.

Mvh Allan

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 30-03-10 08:39

Tak skal I ha'

Men det hjalp desværre ikke.

Hertil morgen var Repeat stadig kold og sløv. Han havde tisset ganske lidt,
men ikke på bakken. Dyrlægen mente at det var nyrene.

Så jeg blev enig med dyrlægen om at stoppe med behandling og aflive ham i
stedet.

Det må da siges at være held i uheld at jeg netop har fået Elvis.

VH Pernille

Fra : Stig Johansen

Dato : 30-03-10 11:29

Pernille Højgaard wrote:

> Så jeg blev enig med dyrlægen om at stoppe med behandling og aflive ham i
> stedet.

Det var edderhakkemig et kedeligt udfald!

Sender mine tanker til det kære kræ.

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-10 11:39

> [...]
> stedet.
>
> Det må da siges at være held i uheld at jeg netop har fået Elvis.

Kære Pernille.

Det gør mig så ondt for dig. Jeg så skriften på væggen allerede ved dit
første indlæg.

Jeg har selv prøvet nøjagtig det samme med en elsket kat, og kender derfor
symptomerne alt for godt. Godt at du valgte den udvej, for det ville ikke
blive bedre, så det var det bedste du kunne gøre for din lille mis. Godt at
du har Elvis til at trøste dig. Mange trøstekram herfra.

Fra : Kate

Dato : 30-03-10 16:22

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> wrote in

> [...]
> ganske lidt, men ikke på bakken. Dyrlægen mente at det var nyrene.
>
> Så jeg blev enig med dyrlægen om at stoppe med behandling og

Øv, føler med dig. Repeat blev ikke nær gammel nok, men nyresvigt er en
grim ting og kærlighed er også at sige stop.

> Det må da siges at være held i uheld at jeg netop har fået Elvis.

Jeg håber at du og Elvis får mange gode år sammen.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ladyinred

Dato : 31-03-10 08:37

> [...]
> stedet.
>
> Det må da siges at være held i uheld at jeg netop har fået Elvis.

Det gør mig ondt at det gik sådan Pernille.
Jeg ved hvordan du har det lige nu. For ca. 3 år siden var vi igennem noget
der ligner det du har oplevet. Vores gamle dejlige Tutsi blev også bare 3
år.
Jeg ønsker dig mange gode år fremover med din Elvis

Mange hilsner
Birgit