turn JavaScript on?
Fra : Janos

Dato : 28-03-10 22:11

Hej NG

Jeg får denne meddelelse af Youtube når jeg vil afspille en video.

"Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's
Flash Player. Get the latest Flash player".

Jeg er ret sikker på at jeg har opdateret Adobe's flashplayer. Hvor kan jeg
sætte JavaScripten på on?

Janos

Fra : /John

Dato : 28-03-10 22:58

"Janos" <janulla@hjortegaardenvæk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ret sikker på at jeg har opdateret Adobe's flashplayer.

Ret sikker...?

Du kan checke for opdateringer her:
http://www.filehippo.com/updatechecker/

> Hvor kan jeg sætte JavaScripten på on?

Du kan checke bl a om JavaScript er on her:
http://www.b2knet.com/

John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-03-10 07:16

Den 28-03-2010 23:11, Janos skrev:

> jeg sætte JavaScripten på on?

I din browser.
Hint: Hvis du vil have brugbar hjælp, er du nødt til selv at
hjælpe lidt til. Fx ved at fortælle, hvilket program og
hvilken version af det du bruger.

Du har fået et par links af /John, hvor du kan tjekke Flash
og JavaScript. Hvordan du installerer Flash, eller hvordan
du slår JavaScript til, afhænger dog af, hvilken browser du
benytter. Bemærk, at JavaScript normalt er slået til i alle
browsere, medmindre du selv har slået det fra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computere og internettet:

Fra : Janos

Dato : 31-03-10 19:26

Hej
Jeg bruge IE8 og windows7. Det virker som om at java scriptet skifter fra on
til off og til on osv. hele tiden.
Janos

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-10 08:28

Den 01-04-2010 01:26, Janos skrev:

> Jeg bruge IE8 og windows7. Det virker som om at java scriptet skifter
> fra on til off og til on osv. hele tiden.
> Janos

Hvad får dig til at tro, at det er tilfældet?

Tjekkede du de to links som /John gav dig?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå snavs på computeren:

Fra : Me&My

Dato : 04-04-10 09:59

Hej

Jeg havde samme problem da jeg købte min bærbar sidste år. Jeg
af/geninstallerede java og så virkede det, jeg kan ikke huske om jeg gjorde
det med adobe, men ihvertfald med java....

Me&My

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-04-10 14:12

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> skrev :

>Jeg havde samme problem da jeg købte min bærbar sidste år. Jeg
>af/geninstallerede java og så virkede det, jeg kan ikke huske om jeg gjorde
>det med adobe, men ihvertfald med java...

Java og Javacsript har ikke noget med hinanden at gøre, det er to
vidt forskellige ting.
--
Kerim

Fra : Janos

Dato : 04-04-10 14:18

> [...]
>
> Hvad får dig til at tro, at det er tilfældet?
>
> Tjekkede du de to links som /John gav dig?

Ja jeg tjekkede linkene men blev ikke klogere.
Kan det have noget med om Windows kører 32-bit eller 64 bit?

Hilsen Janos

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-04-10 03:16

Den 04-04-2010 20:18, Janos skrev:

> Ja jeg tjekkede linkene men blev ikke klogere.

Det blev vi så heller ikke.

> Kan det have noget med om Windows kører 32-bit eller 64 bit?

Ikke hvad angår JavaScriptet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet: