Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Skat og tastselv ...
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-03-10 06:39

Hejsa

Jeg skal lige høre hvilken browser/version I bruger på tastselv?
Jeg får blanke sider ved udvalgte menupunkter i tast selv menuen,
vælger jeg vis kilde så er der vitterligt ingenting
Det er lidt frustrerende at man ikke kan indberette
befordringsfradraget for 2009/2010 :(

Logger ind vha tastselvkode ej signatur
Jeg kører med IE 7.0.5730.13

- Peter

Fra : Max

Dato : 27-03-10 13:46

Hej Peter

> Jeg skal lige høre hvilken browser/version I bruger på tastselv?

IE8

Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-03-10 13:55

Peter Lykkegaard skrev:

>Jeg skal lige høre hvilken browser/version I bruger på tastselv?

Firefox 3.6.2

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-03-10 07:00

Peter Lykkegaard skrev

> Jeg får blanke sider ved udvalgte menupunkter i tast selv menuen,

hmm det var fordi jeg var koblet op med vpn til jobbet (af andre
årsager)
Det kan skat åbenbart ikke lide

- Peter

Fra : Henning

Dato : 08-09-10 07:25

On 2010-03-27 14:00, Peter Lykkegaard wrote:
> Peter Lykkegaard skrev

> hmm det var fordi jeg var koblet op med vpn til jobbet (af andre
> årsager)
> Det kan skat åbenbart ikke lide

Det er næppe noget skat kan se at du gør.

Forbindelsen vil normalt bare blive NATtet en eller flere gang, lige som
hvis du sad bag din egen router. Og NAT has skat ikke se

Spørgsmålet er nok nærmere om der er nogle filter sat op i forbindelse
med vpn-forbindelsen.

/Henning