Spørger lige igen :)
Fra : Michael 'silver'

Dato : 26-03-10 00:45

Hej gruppe.

Jeg ville lige sikre mig at min besked egentlig kom igennem med spørgsmålet
omkring savegames i spillet Dark Salvation, kan ikke få den til at godkende
mit savegame selvom jeg har opdateret spillet til den seneste version, nogen
som har en løsning eller en henvisning til problemet?.

Mvh
Silver.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 26-03-10 17:37

Michael 'silver' wrote:
> [...]
> mit savegame selvom jeg har opdateret spillet til den seneste version, nogen
> som har en løsning eller en henvisning til problemet?.

Jeg har ikke spillet, men blev nysgerrig så jeg har læst lidt.

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så har du en gamel save fil du gerne vil
bruge? Hvis det er tilfældet kan det tænkes gamle save filer ikke kan
bruges og du derfor er nødt til at nøjes med nye saves.

Læser man beskrivelse af opdateringerne til spillet lyder det lidt
kringlet, så måske er vejen frem at afinstallere spillet og så
reinstallere + opdatere og så starte spillet igen.

Sidste mulighed må være og kontakte udvikleren for support.

Mvh
Bruno