Verdens bedste legetøj
Fra : MotoCoder

Dato : 25-03-10 16:47

Måske er det ikke alle katte der er enige, men mine to er fuldstændig
vilde med deres "plastikfjeder" - desværre har jeg kun den ene, og den
har det med at blive væk (det gode legetøj skal jo gemmes så den anden
kat ikke stjæler det).

Jeg har fundet frem til at det er sådan en fjeder her
http://www.ethicalpet.com/Toys-45/COLORFUL-SPRINGSWIDE-10PK-798.html -
men jeg har endnu ikke fundet nogle dyreforretninger her i DK der har
dem, endsige nogensinde har hørt om dem. Men jeg har langt fra været
alle steder, så måske nogle andre herinde ved mere?

Jeg har et andet billede af en pose de måske forhandles i:
http://www.arcatapet.com/item.cfm?cat=10050

I perioder er det det eneste legetøj der kan gøre de to glade (når de
ikke lige kan komme ud og jage fugle) og så er det jo ærgerligt når
det bare er væk. Sidst var det forsvundet sporløst i et par måneder,
da den ene kat så pludselig kom løbende med fjederen i munden.

Al hjælp modtages med glæde - og ja, fjedrene ligner dem der sidder i
ryggen af spiralblokke, men det er ikke de samme, og metalfjedrene dur
slet ikke, de er alt for farlige til den ret hårdhændede/mundede
behandling kattene giver.

med venligste hilsner
Peter

Fra : Allan G

Dato : 26-03-10 00:16

"MotoCoder" <peterlinddk@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Her er det bedste Købe legetøj en play-and-schrach dims

Her er link med billede

http://catshop.naughtycoon.dk/lege.html

Første billede på siden, det var det der dukkede op da jeg Google søgte. Det
er ikke der jeg har købt den.

Men Hold da op hvor den stadigvæk får nogle tæst den kugle

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-03-10 13:58

"Allan G" <allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det er ikke der jeg har købt den.
>
> Men Hold da op hvor den stadigvæk får nogle tæst den kugle

Mini har også sådan en. Hun elsker den over alt på jorden, og den fjeder med
den lille kugle får sig nogle gevaldige ture. Bolden synes hun også er
spændende. Vi købte den i MaxiZoo i Holbæk for omkring 170,- kr., og den er
ihvertfald pengene værd.

Jeg har aldrig set de springfjedre, men de kan måske også købes hos MaxiZoo.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 26-03-10 17:53

MotoCoder <peterlinddk@gmail.com> writes:

> [...]
> dem, endsige nogensinde har hørt om dem. Men jeg har langt fra været
> alle steder, så måske nogle andre herinde ved mere?

Hvis du googler efter "COLORFUL SPRINGS-WIDE", dukker der en hel del
forhandlere op. De er godt nok amerikanske, men hvis det ikke er en
hindring, har du da muligheden for at købe dem over nettet.

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*