De gamle FLIPPER-film
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-10 17:01

Er der nogen der ved hvor i landet man kan købe de gamle Flipper-film og
tv-serien - og med DANSK tekst ?

Svar som forslå¨r at lede på nettet frabedes. Det er selvfølgelig forsøgt,
men har ikke givet resultat. Og slet ikke med dansk tekst.'

Det drejer sig om:

Filmen FLIPPER (1963) http://www.imdb.com/title/tt0057063/
Filmen FLIPPRS NEW ADVENTURES (1964) http://www.imdb.com/title/tt0058105/
og TV-serien FLIPPER i 88 afsnit (1964-1967) Vist i DR
www.imdb.com/title/tt0057748/episodes

og

filmen SKIPPY THE INTRUDERS http://www.imdb.com/title/tt0130795/
og TV-serien SKIPPY i 91 afsnit (1968-1970) Ved ikke om vist i DR
http://www.imdb.com/title/tt0060025/episodes

Eller ved nogen hvor de evt. kan købes antikvarisk ?

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 24-03-10 00:02

meddelelsen news:4ba8e5d8$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0060025/episodes
>
> Eller ved nogen hvor de evt. kan købes antikvarisk ?

Hej ÅGE,

Tror jeg med næsten 100% kan skrive at du ikke kan få dem med dansk tekst.
Dog skal jeg ikke udelukke at de evt. findes antikvarisk med danske
undertxt på VHS eller Beta. Så mit bud ; gå til et kræmmermarked. I een
eller anden møjbunke med gamle VHS'er ligger juvelerne måske....og
JAWOHL...DA JEG OGSÅ ELKSER TYSK SCHLAGER...så send dem til mig så skal jeg
nok overføre dem til DVD ( dog ikke Beta ) for dig hvis du finder dem.

mvh Peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-03-10 00:11

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Hej ÅGE,
>
> Tror jeg med næsten 100% kan skrive at du ikke kan få dem med dansk tekst.

Serien blev ellers vist i DR med dansk tekst - Ved ikke om filmene også
gjorde.

> [...]
> jeg nok overføre dem til DVD ( dog ikke Beta ) for dig hvis du finder dem.

Pænt tak, men jeg har combi videobåndoptager / DVD-afspiller, så det er
underordnet om jeg finder dem på VHS eller DVD.

Hilsen Åge