HJÆLP...
Fra : Michael Brock

Dato : 22-03-10 08:21

Hej alle katte elskere.

Min mor og far har fået klager over mig, fordi jeg kom
til at besørge i nogle haver her hvor jeg bor, så nu er der kommet
brev fra boligselskabet og de siger jeg skal flytte
Jeg er en blandning mellem en alm. huskat og en norsk skovkat så
jeg er lidt stor, jeg er sød og meget kælen, og så elsker jeg at komme
ud og lege, så det er meget vigtigt for mig at jeg kan komme ud.
Jeg er øremærket og kastreret, der følger alt med til mig, og så hedder
jeg Malthe og jeg er 2 år.

Du kan se mig her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=672&folder=1572&limit_start=0&limit_user=15

PS: Jeg bor i Køge

Fra : Nana

Dato : 22-03-10 11:26

> [...]
> ud og lege, så det er meget vigtigt for mig at jeg kan komme ud.
> Jeg er øremærket og kastreret, der følger alt med til mig, og så hedder

Ai... Jeg syntes simpelthen det er SÅ underligt, når en kat selv kan skrive
en annonce. Hvis katten er så klog, hvorfor kan den så ikke lære at skide i
sin egen have? Anyway... Prøv på dyrenttet.dk. Har god erfaring med
hurtig omplacering derfra.

Fra : Michael Brock

Dato : 30-03-10 12:46

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrive en annonce. Hvis katten er så klog, hvorfor kan den så ikke lære at
> skide i sin egen have? Anyway... Prøv på dyrenttet.dk. Har god

Tak til Nana for det gode råd, Malthe
har fået nyt hjem

Michael