Mit lille projekt med skuespiller og instr~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-03-10 19:40

har gjort en lille ikke særligt køn side ( ind til videre )

http://chokmah.dk/afilm.html

SE f.eks ¨

http://chokmah.dk/0.a.film/Diane.Lane.html

og i bunden

http://chokmah.dk/0.a.film/Diane.Lane.txt

er du sådan en der kan lide og side og nørde med at sætte ting i system og
har interesse i at lave en txt fil
som den her http://chokmah.dk/0.a.film/Diane.Lane.txt så send den endeligt
til mig eller post det i snik.snak
hvis man kan finde ud af at erstat i et txt dokument så går det rigeligt
hurtigt jeg fjerner til en start alle punktummer
også alle aka deler dem op i år ti sætter et pugtum ud for hver fil serie
afsnit osv også erstat f.eks 90 er ne med 199 :
så skal man bare sætte et tal ind

Imdb er sådan set gode nok men jeg savner noget der er mere overskueligt
til eget brug

Mv.
Bo MM