Katte er ikke så dumme.
Fra : Stig Johansen

Dato : 20-03-10 10:48

Hej alle.

Jeg har ikke sendt en ping, men i den forløbne uge har jeg haft fornøjelsen
at passe naboens kat(Mille).

Både naboen og jeg har haft "fremmede" katte på besøg, og har hver sin
løsning.

Naboen har fået installeret en chipstyret lem, så "bettenusen" ikke bliver
forstyrret af Tarzan.

Vi har også tit haft besøg af Tarzan, men efterhånden er Twix blevet en
anelse større (17lb).

Twix og Millle er "kærester", så Mille tolererer Twix, Ja, endda stikker de
snuderne sammen som om de kysser hinanden.

Twix har regnet den der ud med det lem, for han har observeret at der går
lidt tid, så han nærmest kan følge i Milles fodspor.

Hvad skete der så?
Jo, jeg gik jo ind for at passe Mille, men hhvem stod der da jeg åbnede
døren?

Yeps - Twix!

Hvordan f** han har fået tiltusket sig adgang må stå hen i det uvisse.

Stig Johansen

Fra : Willy Hansen

Dato : 24-03-10 09:02

On 20 Mar., 10:48, Stig Johansen <wopr...@gmail.com> wrote:
> [...]
> døren?
>
> Yeps - Twix!
>
> Hvordan f** han har fået tiltusket sig adgang må stå hen i det uvisse.

Hej
Tja... han (Twix) er vel gået ind sammen med Mille... og så er Mille
gået ud igen... og Twix kom for sent til at luske med ud ?

Mvh Willy