PING TING,Det her er noget jeg har 'Stjåll~
Fra : Allan G

Dato : 18-03-10 20:06

Ja den her ide tyvestjållet fra hundegrupen.
Men hvor mange er vi tilbage her ?

Hvad med at vi fik en tælling om hvem der er her
Også dem der kun læser med
Hvad med en PING, nøj hvor jeg råbte der :-/

I behøver kun at skrive Ping hvis i følger med

Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

Mvh Allan

PING

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-03-10 20:43

"Allan G" <allan_roskilde@fhotmail.FJERNcom> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> I behøver kun at skrive Ping hvis i følger med
>
> Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

Hej Allan.

Jeg er her stadig, men jeg er heller ikke tilmeldt Facebook, som sikkert har
"stjålet" mange af de ellers trofaste skribenter.

Så PING herfra også

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Nana

Dato : 18-03-10 23:52

> [...]
> Jeg er her stadig, men jeg er heller ikke tilmeldt Facebook, som sikkert
> har "stjålet" mange af de ellers trofaste skribenter.

PING, jeg er her også som sædvanlig.
Hvad var det med facebook?

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-03-10 00:15

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i meddelelsen

> PING, jeg er her også som sædvanlig.
> Hvad var det med facebook?

Jeg mener at mange af dem som plejer at skrive her i gruppen, bruger deres
tid på Facebook i stedet for, og det er ret ærgerligt. Før i tiden var der
mange flere indlæg, men sådan ser det desværre ud i de fleste grupper på
Usenet nu.

Fra : Nana

Dato : 19-03-10 12:22

> [...]
> mange flere indlæg, men sådan ser det desværre ud i de fleste grupper på

Aaaah... Jeg troede der var blevet oprettet en kattegruppe på fb. Hm... Jeg
kan heldigvis multitaske, så jeg har tid til det hele.
Men jah....Grupperne er efterhånden totalt døde...

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 18-03-10 21:29

PING

Fra : Birte Christoffersen

Dato : 18-03-10 23:42

PING

Fra : Ladyinred

Dato : 19-03-10 11:05

PING! og god weekend til jer alle.
Mange hilsner
Birgit

Fra : battlefields

Dato : 19-03-10 18:18

Også PING og God week-end herfra!

Vibeke

Fra : Inge

Dato : 19-03-10 16:10

"> Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

> Mvh Allan
>
> PING

PING

mvh
Inge

Fra : Willy Hansen

Dato : 19-03-10 10:15

Ping....

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 19-03-10 18:44

Allan G skrev:
> Ja den her ide tyvestjållet fra hundegrupen.
> Men hvor mange er vi tilbage her ?

PING & Mjau

Bjarne & ottO

Fra : John N. H.

Dato : 19-03-10 18:58

"Allan G" skrev i en meddelelse:

> Hvad med at vi fik en tælling om hvem der er her
> Også dem der kun læser med

PING PING PING

Nej, jeg tror faktisk ikke, jeg har skrevet i kattegruppen før.
Men jeg kikker jævnligt indenfor, for jeg nyder at læse om, hvordan I
lever og trives med jeres dyr.
Enhver burde opleve glæden ved at have kat.
John (og Cleo)
; -))

Fra : Kate

Dato : 19-03-10 19:23

"Allan G" <allan_roskilde@fhotmail.FJERNcom> wrote in

> [...]
>
> I behøver kun at skrive Ping hvis i følger med
>
> Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

Jamen, også et ping fra mig. Jeg læser jo også, men nu kun hvis jeg har
noget at sige

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ragna

Dato : 20-03-10 09:41

Allan G. skrev:
> [...]

Min indsats i gruppen har været minimal i lang tid, men jeg læser stadig
med.

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Michael Brock

Dato : 20-03-10 10:01

Ping

--
..........|///......................................
...........-..-...//.................................

Fra : GSX 750

Dato : 20-03-10 10:08

> [...]
>
> I behøver kun at skrive Ping hvis i følger med
>
> Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

Ping herfra.
Mvh
Jarl

Fra : Allan F

Dato : 21-03-10 17:26

> [...]
>
> I behøver kun at skrive Ping hvis i følger med
>
> Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

Faktisk er det korrekte svar 'PONG'

Fra : Allan G

Dato : 21-03-10 22:47

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 29-03-10 16:03

Har I hørt om aben, der har opfundet en klokke, der ringer hver gang der
scores point i bordtennis???

Opfindelsen hedder: KingKong PingPong Dingdong

VH Pernille

Fra : Annette Christensen

Dato : 28-03-10 21:31

Ping

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-03-10 16:00

> [...]

> I behøver kun at skrive Ping hvis i følger med
>
> Jeg følger også denne NG så jeg skriver lige en Ping i denne tråd

altså. 158 postings indenfor 28 dage er da ikke en forladt nyhedsgruppe.

--
Ikke ham på Facebook.